Το ντεμπούτο του στο Hena Cafe στο Τόκιο έκανε ο Σόγιερ, το ρομπότ που έχει αναλάβει το ρόλο μπαρίστα και σερβίρει καφέ στους πελάτες του καταστήματος.
Το ρομπότ σκανάρει την απόδειξη που έχει πάρει ο πελάτης από το μηχάνημα και τον χαιρετά. «Θα θέλατε έναν γευστικό καφέ;» ρωτά η οθόνη με δυο μάτια, το πρόσωπο του Σόγιερ δηλαδή! «Μπορώ να κάνω καλύτερο καφέ από τους άλλους που κάνουν οι άνθρωποι εδώ γύρω» διαβεβαιώνει.
Ο Σόγιερ αλέθει τους κόκκους, γεμίζει το φίλτρο, ρίχνει το ζεστό νερό σε χάρτινο κυπελλάκι. Μπορεί να εξυπηρετήσει έως και πέντε πελάτες, ταυτόχρονα. Σε λίγα λεπτά, ο καφές σερβίρεται, το ρομπότ ετοιμάζει κι άλλα ζεστά ροφήματα, μεταξύ των οποίων, καπουτσίνο, ζεστή σοκολάτα, πράσινο τσάι και λάτε σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Οι πελάτες, στην πλειονότητά τους νεαροί, παίρνουν φωτογραφίες με κινητό.
«Είναι βασικό να αυξάνεις την παραγωγικότητα» τονίζει το στέλεχος της HIS Μασατάκα Ταμάκι. Και προσθέτει πως μόνον ένας χρειάζεται να επιβλέπει το ρομπότ σε σύγκριση με πολλά άτομα που απαιτούνται για ένα κανονικό καφέ. Κατά συνέπεια, το ρομπότ μπορεί να σερβίρει καλύτερο καφέ και σε λογική τιμή (τρία δολάρια).
Αλλά δεν πρόκειται μόνο για αποτελεσματικότητα. «Θέλουμε το ρομπότ να διασκεδάζει τους πελάτες ώστε να μη μοιάζει η εμπειρία με το να παίρνεις καφέ από μηχάνημα» τονίζει ο Μασατάκα. Μαζί του συμφωνεί και ο Τακέσι Γιαμαμότο, 68χρονος υπάλληλος εστιατορίου που εργάζεται εκεί κοντά. «Μπορείς να βρεις καφέ από μηχάνημα και σε παντοπωλεία, και καλό μάλιστα. Αλλά εδώ ήταν απόλαυση (η εμπειρία)» είπε χαρακτηριστικά.