Συνομιλίες για τη δημιουργία ιστοσελίδων στη Γερμανία, τη Βραζιλία και την Ιαπωνία κάνει η αμερικανική ειδησεογραφική ιστοσελίδα Huffington Post, η οποία θέλει να προσελκύσει και χρήστες από τον αραβικό κόσμο, δήλωσε σήμερα η ιδρυτής της.
Ο ιστότοπος έχει δημιουργήσει ιστοσελίδες του στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον αγγλόφωνο Καναδά, και σήμερα στο Κεμπέκ υπό την αιγίδα του αμερικανικού γίγαντα των τηλεπικοινωνιών AOL, ο οποίος αγόρασε την ψηφιακή πλατφόρμα πέρυσι στο ποσό των 300 εκατ. δολαρίων.
Η στρατηγική της Huffington Post έξω από τις αγορές στις οποίες ο όμιλος AOL έχει εδραιωθεί, είναι να δημιουργεί ιστότοπους σε συνεργασία με εθνικής εμβέλειας μέσα ενημέρωσης, όπως η γαλλική της εκδοχή με την εφημερίδα Le Monde, και η μελλοντική της ισπανική εκδοχή με την εφημερίδα El Pa?s.
Η Huffington Post έχει υπογράψει επίσης συμφωνία με τον ιταλικό όμιλο ΜΜΕ L’Espresso, εκδότη της εφημερίδας La Repubblica, και σχεδιάζει να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες μια ιστοσελίδα στην Ελλάδα, γενέτειρα της ιδρύτριας του, Αριάνας Χάφινγκτον.
«Θέλουμε να είμαστε παρόντες σε πολλές άλλες χώρες. Είμαστε τώρα σε συζητήσεις με τη Γερμανία, τη Βραζιλία και την Ιαπωνία. Συνάπτουμε συμφωνίες όταν βρούμε τον καλύτερο δυνατό εταίρο» δήλωσε η κα. Χάφινγκτον σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με δημοσιογράφους στο Μόντρεαλ με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας της «Ηuffington Post Quebec».