Η Apple έδωσε κάποιες εξηγήσεις για να αποσαφηνίσει την σύγχυση που είχε δημιουργηθεί γύρω από το παγκόσμιο λανσάρισμα του iTunes Match και του iTunes στο iCloud, διευκρινίζοντας ακριβώς ποιες αγορές υποστηρίζονται από την εν λόγω υπηρεσία κατά την «παγκόσμια επέκτασή της».
Σε μία ανάρτηση που δημοσιεύτηκε σήμερα στο 9to5mac, η εταιρεία παραθέτει τις 17 χώρες στις οποίες το iTunes Match είναι τώρα διαθέσιμo:
Αυστραλία, Βέλγιο, Καναδάς, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία , Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Σλοβακία, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες.
Υπάρχουν μια σειρά από αξιοσημείωτες απουσίες από τη λίστα, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας (η οποία τις τελευταίες μέρες δέχθηκε ένα αρκετά μεγάλο σύνολο αναβαθμίσεων του iTunes), αλλά και κάποιες μεγάλες ασιατικές αγορές, ενώ ναι και η χώρα μας απουσιάζει.
Επιπλέον, η εταιρεία έδωσε εξηγήσεις και για την παρουσία του iTunes στο iCloud, το οποίο πρακτικά θα επιτρέπει στους χρήστες να να μεταφέρουν τις ηλεκτρονικές αγορές τους από το iTunes και το AppStore σε άλλες συσκευές δίχως να χρειαστεί να τις ξανα-αγοράσουν.
Οι καταναλωτές σε Αυστραλία, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ μπορούν να απολαύσουν τη δυνατότητα σε όλους τους τύπους περιεχομένου, ωστόσο οι χρήστες στις υπόλοιπες 120 και, χώρες έχουν περιορισμένη πρόσβαση. Το συγκεκριμένο ζήτημα διαφέρει από περιοχή σε περιοχή, με την Apple να υποστηρίζει ότι αυτές θα έχουν τουλάχιστον Cloud storage για εφαρμογές και iBooks τουλάχιστον.
Η αρχική ανακοίνωση της επέκτασης άφησε πολλούς χρήστες σε σύγχυση, αφού δεν ξεκαθάριζε ποιες ακριβώς υπηρεσίες θα υποστήριζε η κάθε χώρα. Ωστόσο, πρέπει να χρεώσουμε στην Αpple, ότι επιστράφηκαν τα χρήματα σε όλους όσους είχαν εγγραφεί και η περιοχή τους δεν υποστηριζόταν ακόμα από την επέκταση του iTunes Match.
Περισσότερες τεχνολογικές ειδήσεις στο proho.gr