Είκοσι πέντε εκατομμύρια παίκτες στην Τουρκία περνούν συνολικά 39 εκατ. ώρες την ημέρα μπροστά από τις οθόνες παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια (e-games), όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Νεολαίας και Αθλητισμού.
Σύμφωνα με τον Χουσεϊφέ Γιλμάζ, επικεφαλής της κοινοβουλευτικής επιτροπής του υπουργείου Πολιτισμού και Έρευνας, η αξίας της αγοράς των ψηφιακών παιχνιδιών ανήλθε στα 76,5 δισεκ. δολάρια το 2013 και τώρα έχει ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επίσης, η αγορά των λεγόμενων e-sports (τουρνουά που διεξάγονται για μεμονωμένα ή και πολλά games, είτε από μεγάλες διοργανώσεις παγκόσμιας εμβέλειας είτε σε τοπικό επίπεδο) φθάνει στην Τουρκία τα 747 εκατ. δολάρια.
«Υπάρχει ένα παιχνίδι που ονομάζεται «League of Legends» το οποίο κυκλοφόρησε στις 8 Αυγούστου 2015 στην Τουρκία», δήλωσε ο Γιλμάζ, σημειώνοντας ότι η ηλεκτρονική πρόσβαση σε αυτό το παιχνίδι εξαντλήθηκε πιο γρήγορα από ό,τι τα εισιτήρια για το ντέρμπι Φενέρμπαχτσε-Γαλατασαράι.
Το 2014, σύμφωνα με δημοσίευμα της Hurriyet που αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η παγκόσμια εταιρεία ερευνών Newzoo ανακοίνωσε οικονομικά στοιχεία για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην Τουρκία, σύμφωνα με τα οποία 22,5 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου είναι ενεργοί παίκτες. Βάσει των στοιχείων, το 61% των Τούρκων που παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια ξοδεύουν χρήματα. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η Τουρκία βρισκόταν στην τρίτη θέση παγκοσμίως για τον χρόνο που δαπανούν οι χρήστες μπροστά στην οθόνη παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια.