Εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει το Samsung Apps Store, με τον αριθμό των downloads που πραγματοποιούνται να αυξάνεται διαρκώς και τη δημοτικότητα του να σημειώνει άνοδο. Το Samsung Apps Store είναι το πρώτο HDTV application store στον κόσμο.
Οι εφαρμογές των Samsung Smart TV άγγιξαν πρόσφατα το ορόσημο των 1.000 καταχωρημένων εφαρμογών, ενώ παράλληλα ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια downloads. Τα δύο αυτά επιτεύγματα επιβεβαιώνουν το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου οικοσυστήματος Smart TV με τη συμμετοχή προγραμματιστών και παροχών υπηρεσιών και περιεχομένου υψηλής ποιότητας προς τους καταναλωτές.
Οι εφαρμογές online βίντεο, με επικρατέστερο το YouTube, παρέμειναν στην κορυφή της κατάταξης των πιο δημοφιλών τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως το Samsung TV Apps store ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2010. Τον Μάιο του 2011 είχε ήδη αγγίξει τα 5 εκατομμύρια downloads, ενώ μόλις πέντε μήνες έπειτα από τη διάθεση των Samsung Smart TV, τα downloads έχουν διπλασιαστεί. Για την ακρίβεια έχουν ξεπεράσει τα 11 εκατομμύρια, με μέσο όρο τα 50.000 downloads ημερησίως.
Η ταχεία αυτή ανάπτυξη φανερώνει τον αυξανόμενο αριθμό των ενεργών χρηστών των Smart TVs, καθώς επίσης τις συνεχείς προσπάθειες της εταιρείας να προσφέρει μεγάλη ποικιλία υψηλής ποιότητας περιεχομένου μέσω στρατηγικών συνεργασιών.
Αξίζει να σημειωθεί πως σπουδαίο ρόλο στην επιτυχημένη αυτή πορεία του Samsung Apps store έχουν διαδραματίσει οι εξειδικευμένες εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί σε τοπικό επίπεδο, όπως οι εφαρμογές Lovefilm στο Ηνωμένο Βασίλειο, Berliner Philharmoniker στη Γερμανία, Telstras NRL Game Analyser στην Αυστραλία, Sport.gr και Νaftemporiki στην Ελλάδα.
Σε δήλωσή του ο Kang-hyun Kwon, Senior Vice President, Media Solutions Center της Samsung Electronics, αναφέρει: «Η επιτυχία της υπηρεσίας δεν κρίνεται μόνο από τον αριθμό των εφαρμογών που έχουν κατεβάσει οι χρήστες» προσθέτοντας ότι: «αυτό που μετρά είναι η ποιότητα και η ποικιλία των εφαρμογών που είναι διαθέσιμες σε πολλές κατηγορίες περιεχομένου. Εμείς θα συνεχίσουμε να αναζητούμε συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου, που είναι εξίσου αποφασισμένοι να προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών εφαρμογών στους καταναλωτές μας».