Η εταιρεία Nielsen διεξάγει εδώ και αρκετούς μήνες μια έρευνα στις ΗΠΑ, θέλοντας να ρίξει φως στο προφίλ των κατόχων φορητών συσκευών. Τα στοιχεία για το δεύτερο τρίμηνο του 2011 δείχνουν ότι οι άνδρες προτιμούν τα tablets και οι γυναίκες τα e-readers.
Τα ποσοστά, βέβαια, δεν είναι συντριπτικά σε καμία περίπτωση. Οι άνδρες αποτελούν το 57% των κατόχων tablets και οι γυναίκες το 61% των κατόχων e-readers. Το πλέον ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι σε σχέση με το 2010 οι Αμερικανίδες δείχνουν τώρα να προτιμούν περισσότερο τα e-readers (το αντίστοιχο ποσοστό πριν από λίγους μήνες ήταν 46%). Όσο για τα smartphones, εκεί τα πράγματα είναι απολύτως μοιρασμένα, με τα δύο φύλα να εκπροσωπούνται εξίσου.
Η έρευνα της Nielsen ρίχνει φως και στις ηλικίες. Το σημαντικότερο εύρημα είναι ότι τα tablets αρχίζουν σιγά-σιγά να κερδίζουν όλες τις ηλικιακές ομάδες και όχι μόνο τους νέους ανθρώπους.
Η έρευνα έχει λίγη σημασία για την Ελλάδα ή την Ευρώπη, καθώς αφορά το αμερικανικό κοινό. Αυτό, πάντως, που μπορούμε να κρατήσουμε είναι ότι η αγορά των φορητών συσκευών αλλάζει με ταχείς ρυθμούς κι αυτό πλέον δεν αφορά μόνο τις καθεαυτές συσκευές, αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται.
πηγή: e-pcmag