Το Netflix προσπαθεί να κάνει ακόμα ευκολότερο να κόψεις τη συνδρομή, υπενθυμίζοντάς σου με αυτοματοποιημένα πια μηνύματα ότι πληρώνεις μια υπηρεσία που δεν βλέπεις.
Από τις 18 Μαΐου, η εταιρία άρχισε να ψάχνει τους συνδρομητές που δεν έχουν κάνει καμία χρήση της πλατφόρμας εδώ και δύο χρόνια (ή έναν χρόνο για νέους συνδρομητές), ενημερώνοντάς τους ότι συνεχίζουν να πληρώνουν συνδρομή. Την οποία μπορούν να κόψουν από τον επόμενο μήνα (1η Ιουνίου).
Αν δεν απαντήσει μάλιστα ο ανενεργός χρήστης στα ενημερωτικά μηνύματα του καναλιού ώστε να παραμείνει πελάτης, η συνδρομή του θα διακοπεί αυτομάτως.
Για να διευκολύνει μάλιστα ακόμα περισσότερο την απόφαση να κόψεις τη συνδρομή, το Netflix διατηρεί τα πάντα από τον λογαριασμό σου, τις προτιμήσεις, τα προφίλ, τα αγαπημένα κ.λπ., για 10 μήνες μετά τη διακοπή.
Αν αποφασίσεις να επιστρέψεις εντός αυτού του δεκαμήνου, θα συνεχίσεις από κει ακριβώς που σταμάτησες, όπως έγραψε προσφάτως ο διευθυντής καινοτομίας του Netflix, Eddy Wu.