Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε τη νέα της φανέλα για την σεζόν 2019/20.
Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση στο Ευγενίδιο ίδρυμα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε τις φανέλες οι οποίες θα φέρουν την υπογραφή της diadora μια εταιρία 93-95 επιτυχίες.
Τις νέες εμφανίσεις παρουσίασε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός σε μια πολύ όμορφη εκδήλωσε στο Ευγενίδειο ίδρυμα, οι οποίες θα φέρουν την υπογραφή της diadora di kappa, μια εταιρία που έχει συνδέσει το όνομά της με τις επιτυχίες της ομάδας την διετίας 1993-1995.
Οι εμφανίσεις όπως συνηθίζεται είναι τρεις, μία πράσινη η οποία έχει παντού τριφύλλια, μια άσπρη με πράσινα μανίκια κι αυτή που κέρδισε τις εντυπώσεις, ήταν η τρίτη εμφάνιση η μαύρη. Η παρουσίαση στο πλανητάριο και στον ουρανό είχε τριφύλλια αντί για πλανήτες και αστέρια.
Τις φανέλες παρουσίασαν οι Κουρμπέλης (την πράσινη), Μακέντα (την άσπρη) και Μπουζούκης (την μαύρη), ενώ ο Διούδης αυτή του τερματοφύλακα.
Όσον αφορά τις φανέλες μίλησε, ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης μίλησε ως πρόεδρος της ΠΑΕ, τονίζοντας πως εκείνος είχε υπογράψει και την συμφωνία με την εταιρία και το 1993, αλλά και τώρα! «Θα πρέπει να ευχαριστήσουμε όσους εργάστηκαν για αυτή τη συμφωνία. Υπάρχει μία σύμπτωση ευχάριστη, το 1993 όταν η τότε ιδιοκτησία αποφάσισε να διακόψουμε τη συνεργασία με μία άλλη εταιρία, είπαμε να πάρουμε την Kappa. Διότι υπήρχε ένας καλός οίκος που την εκπροσωπούσε και γιατί προσέφεραν ρουχισμό υψηλής ποιότητας. Επειδή τα 26 χρόνια που πέρασαν εσείς ανεβάσατε τα στάνταρ. Εγώ υπέγραψα και τα δύο συμβόλαια. Εύχομαι σε όλους μία καλή αθλητική σεζόν», είπε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της Kappa, Λορέντσο Μπολιόνε, είπε: «Ευχαριστώ που είστε εδώ. Είναι μεγάλη τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να εγκανιάσουμε τη συνεργασία με τον Παναθηναϊκό. Τιμή και που βρίσκομαι στην Αθήνα, μία πανέμορφη πόλη και είναι τιμή κάθε φορά που έρχομαι. Κατανοώντας τα ελληνικά, θα ήθελα να πω πως είναι ιδιαίτερη χαρά πως μία από τις σημαντικότερες ομάδες της Ευρώπης θα φορά τα ρούχα μας. Δεν μπορώ παρά να ευχηθώ τα καλύτερα για αυτή τη σημαντική ομάδα. Δουλεύουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε έτσι ώστε να φέρουμε σε όλο τον κόσμο το όνομα της εταιρίας και του Παναθηναϊκού».
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο creative director της ιταλικής εταιρίας, Εμάνουελ Οστίνι, τονίζοντας: «Πρέπει να πω πως αυτή τη φορά είμαι ακόμα πιο συγκινημένος που βρίσκομαι στην Αθήνα. Είναι ιδιαίτερη χαρά και τύχη να κάνω μία όμορφη δουλειά που ξεκίνησα το 1990. Στην αρχή της καριέρας μου αυτής, το πρώτο μου ταξίδι εκτός Ιταλίας για επαγγελματικό σκοπό ήταν στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό. Και βεβαίως καταλαβαίνετε πως είναι ιδιαίτερη η χαρά μου να βρίσκομαι και πάλι εδώ. Πολλά άλλαξαν όμως εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε το καλύτερο για τη δουλειά μας. Και βεβαίως προσωπικά είναι ιδιαίτερη τυχή γιατί είμαι ο υπεύθυνος σχεδιασμού και πλαισιώνομαι από μία ξεχωριστή ομάδα σχεδιαστών. Όσον αφορά το σχεδιασμό δεν είναι εύκολη υπόθεση και αυτό που κοιτάμε είναι να κάνουμε μία ανανέωση αλλά πάντα με σεβασμό στην ιστορία και την παράδοση της ομάδας με την οποία συνεργαζόμαστε. Έχουμε μία εξαιρετική ομάδα που μας αντιπροσωπεύει εδώ και πιστεύω πως αυτή η συνεργασία θα κρατήσει για πολλά χρόνια».
Στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο απ’ όσα πέτυχε ο Παναθηναϊκός την διετία που είχε φορέσει και πάλι φανέλα της εταιρίας, με τον εμπορικό διευθυντή της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Μανώλης Ματσαδές, να παίρνει τον λόγο και να αναφέρει: «Τα πλέον προβεβλημένα σήματα μίας ομάδας είναι το σήμα και η εταιρία ένδυσης. Ο Παναθηναϊκός έχει συνεργαστεί με το σύνολο των ενεργών σημάτων στην παγκόσμια αγορά. Ολόκληρος ο οργανισμός της ΠΑΕ πρέπει να είναι ευχαριστημένος με την εταιρία που θα ντύνει την ομάδα. Γνωρίζουμε απόλυτα και με τεχνικές λεπτομέρειες των συνεργασιών όλων των ελληνικών ομάδων. Είχαμε τη δυνατότητα να εξετάσουμε τρεις επιλογές. Η τελική μας επιλογή εκπέμπει ένα ισχυρό μήνυμα. Η συνεργασία με την Kappa μας εξασφαλίζει ειδικά πλεονεκτήματα για τους χρήστες των προϊόντων. Αυτή η συνεργασία με την Κappa στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα, ο Παναθηναϊκός διατηρεί ένα πολύ ισχυρό brand name για να προσελκύει δυνατούς εμπορικούς παίκτες».
Πηγή: gazzetta.gr