Είναι ένα γεγονός που μένει στην ιστορία του ποδοσφαίρου, αφού απειλεί να το αλλάξει. Να το μετατρέψει και επισήμως, γιατί ήδη είναι, σε μια μεγάλη επιχείρηση. Πολύ μεγάλη. Για την ακρίβεια, μια επιχείρηση που ενδιαφέρει 5,5 δισ. κατοίκους του πλανήτη. Γιατί τόσοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται, άμεσα ή έμμεσα, για αυτές τις 12 ομάδες που ιδρύουν την ευρωπαϊκή Super League, Όπως αναφέρει το italians.gr.
Γιατί είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός; Επειδή η νέα γενιά φιλάθλων το βλέπει διαφορετικά το θέμα… Οι έρευνες, όπως αυτή της Nielsen Sports σε 45 χώρες, έδειξαν ότι είναι όλο και περισσότεροι αυτοί που δεν υποστηρίζουν μόνο μία ομάδα. Μπορεί κάποιος να είναι Γιουβέντους ή Ιντερ και να δηλώνει πως συμπαθεί και Τσέλσι ή Ατλέτικο. Ή ένας που είναι Ρεάλ να συμπαθεί και Γιούβε λόγω Ρονάλντο ή Μίλαν. Ή κάποιος που είναι Μάντσεστερ Σίτι να στηρίζει και Μπαρτσελόνα λόγω Μέσι.
Γενικά, το συμπέρασμα που έβγαλαν οι 12 ομάδες της ευρωπαϊκής Super League είναι ότι η νέα γενιά ταυτίζεται με πρόσωπα. Περισσότερο από ό,τι με ομάδες. Τόσο πολύ ώστε να δηλώνουν «οπαδοί» και της ομάδας στην οποία βρίσκεται το όποιο πρόσωπο. Τι καλύτερο επομένως, ήταν το συμπέρασμα των 12, από το να βλέπουν κάθε εβδομάδα μόνο παικταράδες; Τι πιο ελκυστικό προς αυτή τη γενιά, από το να βλέπει συνεχώς αγώνες που θα την ενδιαφέρουν; Τηλεθέαση, τηλεοπτικά δικαιώματα, χορηγοί.
Είτε θα παίζει η ομάδα τους, είτε θα παίζει μια ομάδα που θα συμπαθούν λόγω κάποιου προσώπου. Αυτοί είναι το μέλλον, αυτούς θέλουν να κερδίσουν οι ομάδες.
«Θα αγοράζουν ψηφιακές φανέλες στο μέλλον»
Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, τι δήλωνε στις 9 Μαρτίου ο General Manager του Pro Evolution Soccer. Μιλώντας στη Gazzetta dello Sport, ο Μανορίτο Χοσόντα είχε πει το απίστευτο: Οι οπαδοί του μέλλοντος θα αγοράζουν περισσότερες ψηφιακές φανέλες, αυτές του παιχνιδού δηλαδή, και λιγότερες από τις κανονικές των ομάδων τους.
Αυτή τη γενιά οπαδών θέλει να κερδίσει η ευρωπαϊκή Super League.