Μπορεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού τα παιχνίδια στα περισσότερες χώρες του κόσμου να διεξάγονται χωρίς θεατές, ωστόσο στην Premier League συνεχίζουν να έχουν σημαντικά έσοδα, καθώς μέχρι και 2,2 εκατομμύρια ευρώ μπορεί να φτάσει η αξία ενός αγώνα.
Αυτό είναι το συμπέρασμα μελέτης της Nielsen Sports σχετικά με την παρουσία των εμπορικών σημάτων σε συστήματα μέσω τηλεόρασης, πλατφορμών και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι αγώνες χωρίς φιλάθλους έχουν επηρεάσει τα έσοδα των συλλόγων, αλλά μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρία εκμετάλλευσης των χορηγών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η μελέτη αναφέρει ότι οι συνεργάτες της Premier League θα μπορούσαν να περιμένουν να δημιουργήσουν αξία μεταξύ 700 χιλιάδων και 2 εκατομμυρίων λιρών ανά παιχνίδι (770 χιλιάδες-2,2 εκατομμύρια ευρώ), καθώς και οι εταιρείες τους θα εμφανίζονται αρκετές φορές ανάμεσα στις εξέδρες που βρίσκονται στο πλάι αλλά και σε εκείνες που είναι πίσω από τις εστίες.
Η ανάλυση, υπογραμμίζει ότι οι διαφημίσεις από τα πλαϊνά τμήματα μπορούν να φτάσουν σε κόστος τις 100 έως και 300 χιλιάδες λίρες, ενώ πίσω από τις εστίες από 70 έως 200.000 λίρες. Η καλύτερη θέση παραμένει και στις δύο πλευρές του γηπέδου, αυτή στο κέντρο, που μπορεί να αξίζει μεταξύ 200 και 600.000 λιρών.