Την πεποίθησή του πως «για να επιτευχθούν οι μεγάλοι στόχοι της χώρας για έξοδο απ’ την κρίση, αύξηση της απασχόλησης και προσέλκυση επενδύσεων, χρειάζεται πολιτική σταθερότητα» εξέφρασε στην ομιλία του ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ο οποίος υπογράμμισε με νόημα πως «η Ελλάδα δεν θα πάει μπροστά ούτε με τη σύγκρουση καλών και κακών Ελλήνων ούτε με το εμείς ή εσείς, όπως ακούω πολλές φορές από διάφορες πλευρές της Βουλής».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης έδωσε έμφαση στον κοινωνικό χαρακτήρα του έργου που επιτελεί το υπουργείο Μεταφορών: «Βάλαμε στόχο την ανακούφιση της καθημερινής ζωής στα αστικά κέντρα και μοχθούμε για περισσότερο μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Το Ίντερνετ γίνεται παντού γρηγορότερο. Στις καταστροφές βάλαμε το κράτος αρωγό για τον πολίτη – και στην Κεφαλονιά δείξαμε πως ξέρουμε να δουλεύουμε σαν κράτος, με αποτέλεσμα ο τουρισμός να έχει αυξηθεί κατά 50%. Κλείσαμε το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, αλλά δεν απολύσαμε κανέναν εργαζόμενο. Στα οδικά έργα πήραμε κουφάρια και σήμερα εκτελούνται έργα προϋπολογισμού 8,5 δισ. ευρώ, με 15.000 εργαζομένους, που θα έχουν ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015 – ανάμεσά τους τα έργα στο Πέταλο του Μαλιακού, στην ΠΑΘΕ, στον αυτοκινητόδρομο του Μωρέα. Χθες δημοπρατήθηκε το έργο Πάτρα-Πύργος».
Εξάλλου, ο κ. Χρυσοχοΐδης επικαλέστηκε τη μείωση στην τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, («με ένα ευρώ τη μέρα ταξιδεύει σήμερα ο πολίτης σε όλο το Λεκανοπέδιο και με μισό ευρώ ο φοιτητής, ο σπουδαστής, ο συνταξιούχος» ανέφερε χαρακτηριστικά), όπως επίσης και την πλήρη παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης στον κατασκευαστή και την έναρξη της υλοποίησης του προαστιακού σιδηροδρόμου.
Τέλος, σχολιάζοντας την ομιλία του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, που είχε μιλήσει για «διεκδίκηση της διαγραφής του μεγαλύτερου μέρους του χρέους», ο κ. Χρυσοχοΐδης παρατήρησε: «Ευτυχώς, ο κ. Λαφαζάνης χρησιμοποίησε τη λέξη “διεκδίκηση” για το χρέος, γιατί υποθέτω ότι οι εκπρόσωποί σας στα ευρωπαϊκά όργανα δεν μιλούν, και δεν είναι δυνατόν να μιλούν με τον ίδιο τρόπο. Εδώ, όμως, έχετε ένα ακροατήριο εσωτερικό και αρέσκεστε στο να λέτε πράγματα που ενδεχομένως αρέσουν, αλλά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα».
«Ο στόχος εξόδου από το μνημόνιο είναι εθνικός. Είναι η στιγμή να περάσουμε από το κεκτημένο της συνεργασίας στο κεκτημένο μιας ουσιαστικής και περιεκτικής συνεννόησης. Μπορούμε κρατώντας τις διαφωνίες μας, να διεκδικούμε τη συνεννόηση, να φτιάξουμε μαζί ένα ποιοτικό πλαίσιο για τον μεταξύ μας ανταγωνισμό. Μπορούμε να μιλάμε για ενότητα και όχι να ξύνουμε τα ένστικτα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών.