Η καταπολέμηση της ανεργίας, η άσκηση κοινωνικής πολιτικής και η ολοκλήρωση των έργων για τα στερεά και υγρά απόβλητα, είναι οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα του συνδυασμού «Αττική- Γιάννης Σγουρός- Μόνο με έργο».
Ο κ. Σγουρός, αφού ξεκίνησε με τον απολογισμό τής προηγούμενης πενταετίας, αναφέρθηκε σε αναπτυξιακά έργα, όπως στην ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, κόστους 60 εκατομμυρίων ευρώ, στην προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (120 εκατ. ευρώ), στην πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστήμιου (48 εκατ. ευρώ), στην ανάπλαση της λεωφόρου Αλεξάνδρας και της περιοχής των προσφυγικών (35 εκατ. ευρώ), στον υποθαλάσσιο αγωγό για την υδροδότηση της Αίγινας (30 εκατ. ευρώ), έργα ύψους 400 εκατ. ευρώ στους 66 δήμους της Αττικής και στις οκτώ Περιφερειακές Ενότητες, σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο που ανέπτυξε η περιφέρεια με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στην επαναχρησιμοποίηση του νερού της Ψυττάλειας για τη συντήρηση χώρων πρασίνου στους δήμους της Αττικής και των ορεινών όγκων (35 εκατ. ευρώ), καθώς και στην ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της καινοτομίας με 200 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.
Επίσης, δεσμεύτηκε για την ολοκλήρωση του προγράμματος των παιδικών σταθμών, τις δράσεις στήριξης των οικονομικά αδυνάτων με 300 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ, τη βοήθεια των εξαρτημένων από τα ναρκωτικά, τη λειτουργία γηροκομείων στο Ίλιο, τα Σπάτα, τα Μέγαρα, τον Πειραιά και ορφανοτροφείων, όπως το Χατζηκυριάκειο στον Πειραιά.
Περιέγραψε ακόμη τα τέσσερα έργα για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων σε Λιόσια, Γραμματικό, Κερατέα, Φυλή, τα Κέντρα Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) στον Μαραθώνα, τα Σπάτα, τις Σπέτσες, την Ύδρα, την Αίγινα και τα έργα κατασκευής δικτύων σε όλους τους δήμους.
Τέλος, υπογράμμισε την ανάγκη αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας, όπου, εκτός άλλων παρεμβάσεων, περιλαμβάνει και την ένωση της Αττικής από το Λαύριο μέχρι το Πέραμα, για πεζούς και ποδηλάτες. «Αξιοποιώντας την παλιά ανενεργή σιδηροδρομική γραμμή δημιουργείται ένας αδιαίρετος χώρος περιπάτου πεζών και ποδηλατοδρόμου, διαμορφώνοντας έτσι μια διαδρομή ιστορίας, πολιτισμού και οικολογίας» τόνισε ο κ. Σγουρός.