Αυξάνεται μέρα την ημέρα η ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στην εξ αποστάσεων εκπαίδευση, όπως είπε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας. «Μένουμε σπίτι – μαθαίνουμε στο σπίτι» είπε χαρακτηριστικά, κάνοντας λόγο για εντυπωσιακή ανταπόκριση.
Βάσει των πρόσφατων διαθέσιμων στοιχείων που παρουσίασε ο κ. Πέτσας, η συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών είναι εντυπωσιακή.
Στα σχολεία:
Στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση καταγράφηκαν 4.818.079 συμμετοχές μαθητών και 95.692 εκπαιδευτικοί είχαν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη, ενώ είχαν δημιουργηθεί 262.704 ψηφιακές τάξεις και είχαν πραγματοποιηθεί πάνω από 17 εκατομμύρια λεπτά ψηφιακού μαθήματος.
Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, συνολικά περισσότεροι από 1.090.011 μαθητές και 166.949 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Στα Δημόσια ΙΕΚ:
95% των μαθημάτων που διενεργούνταν δια ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, ενώ το 95% των εκπαιδευτών και των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση.
Στα Πανεπιστήμια:
96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%.
Την ίδια στιγμή, η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης που μεταδίδει η ΕΡΤ παραμένει σταθερά υψηλή.
«Μέσα από τις σημερινές εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, η χώρα μας κάνει δυναμικό άλμα στην ψηφιακή εποχή. Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός – κατά την εξ αποστάσεως ξενάγησή του στο στρατηγείο της Πολιτικής Προστασίας – ο κορονοϊός έβαλε στον επιταχυντή στην ήδη δρομολογημένη μετάβασή μας στη Ψηφιακή Διακυβέρνηση. Πράγματα τα οποία ενδεχομένως να κάναμε σε μήνες γίνονται σήμερα σε εβδομάδες, ενώ πράγματα τα οποία θα κάναμε σε εβδομάδες γίνονται σε μέρες ή ώρες, αφήνοντας μια σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον» κατέληξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.