Όσοι έχετε επισκεφτεί την εξωτική Ινδία, σίγουρα πήγατε εκεί με αεροπλάνο. Τι θα λέγατε όμως, αν κάποιος επιχειρούσε να φτάσει στην Ινδία οδικώς με μια μοτοσυκλέτα;
Μάλλον θα τον θεωρούσατε ονειροπόλο και τολμηρό! Πόσο μάλλον αν σας έλεγαν ότι η μοτοσυκλέτα του είναι ένα …ταπεινό παπί 135 cc; Τότε σίγουρα θα τον αποκαλούσατε τρελό.
Και όμως, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ξεκινά να ζήσει άλλη μια συναρπαστική δίτροχη περιπέτεια στους δρόμους της Ασίας, ταξιδεύοντας ολομόναχος από την Ελλάδα για την μακρινή Ινδία μ’ ένα παπί YAMAHA Crypton 135.
Ο τολμηρός μοτοσυκλετιστής πρόκειται να οδηγήσει το μικρό δίκυκλο των 135 κυβικών πάνω σε μια διαδρομή Ιστορίας και Πολιτισμού, η οποία έχει χαραχτεί βάσει της πρωτότυπης διαδρομής του «Δρόμου του Μεταξιού».
Είναι ο πανάρχαιος δρόμος που ακολουθούσαν κάποτε τα εμπορικά καραβάνια, όταν από την μυθική Ανατολή έφερναν το πολύτιμο μετάξι και τα μπαχαρικά στις αγορές της Δύσης.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που ο ίδιος επιχειρεί να πραγματοποιήσει ένα τόσο δύσκολο ταξίδι. Τα τελευταία 30 χρόνια ο Έλληνας «Φιλέας Φογκ» έχει ταξιδέψει με μοτοσυκλέτα σε 105 χώρες του πλανήτη.
Τον Κωνσταντίνο Μητσάκη είχαμε παρακολουθήσει μέσα από το newsbeast.gr στο επικό ταξίδι «Ο Γύρος του Κόσμου Νότια σε 80 Ημέρες» που πραγματοποίησε το 2012, αλλά και όταν ταξίδεψε μέχρι την Καππαδοκία της Τουρκίας, πάλι μ’ ένα παπί YAMAHA Crypton 135.
Στο ταξίδι προς τη μακρινή Ινδία, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης θα διασχίσει -με μόλις 135 κυβικά- την Τουρκία, το Ιράν, το Πακιστάν και την Ινδία. Με αφετηρία την Αθήνα και τελικό προορισμό το Νέο Δελχί, έχει να διανύσει 8.500 χλμ, ενώ ο χρονικός ορίζοντας του ταξιδιού υπολογίζεται σε περίπου 17 ημέρες.
Για τον ίδιο άλλωστε αποτελεί μεγάλη πρόκληση να φτάσει στην μυστηριώδη Ινδία σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, με μια τόσο μικρή μοτοσυκλέτα – πρόκειται για ένα πραγματικό ρεκόρ!
Ο ίδιος μίλησε για τις δυσκολίες που τον περιμένουν καθοδόν:
«Προετοιμάζω αυτό το ταξίδι εδώ και έξι μήνες. Φυσικά έχω άγχος και αγωνία αφού οι αντικειμενικές δυσκολίες είναι πολλές.»
«Στην πορεία μου προς την Ινδία θα κληθώ να ξεπεράσω, όχι μόνο τις ποικίλες γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής (έρημος Βελουχιστάν στο Ιράν), αλλά να ανταπεξέλθω και σ’ έναν καθημερινό αγώνα επιβίωσης, τον οποίο χαρακτηρίζουν οι τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής των περισσοτέρων χωρών της διαδρομής.»
«Μεγάλο πονοκέφαλο αποτελούν επίσης οι ακραίες κλιματολογικές συνθήκες της διαδρομής, αφού στην έρημο του Ιράν και του Δυτικού Πακιστάν ο υδράργυρος θα φλερτάρει τους 40ο βαθμούς Κελσίου.»
«Πιο ανατολικά –στο Ανατολικό Πακιστάν και στην Ινδία– είναι περίοδος μουσώνων, που σίγουρα δεν είναι η πιο κατάλληλη εποχή για ταξίδι με μοτοσυκλέτα σε αυτά τα μέρη.»
Ποιο είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι της διαδρομής;
«Το Πακιστάν, εξαιτίας της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης που επικρατεί, με τις επιθέσεις αυτοκτονίας των Ταλιμπάν να αποτελούν μια θανάσιμη καθημερινότητα. Θέλω πάντως να πιστεύω ότι, παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσω, όλα θα πάνε τελικά καλά».
Λίγα λόγια για το παπί του ταξιδιού;
«Το μαύρο Crypton μού παραχωρήθηκε καινούριο από την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε, την επίσημη αντιπροσωπεία της YAMAHA στην Ελλάδα. Αφού το έστρωσα ευλαβικά κάνοντας 1000 χλμ., έγινε το πρώτο σέρβις και τώρα είναι πλέον έτοιμο για το μεγάλο ταξίδι.»
«Είναι τελείως νορμάλ, χωρίς παρεμβάσεις ή βελτιώσεις. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο παπί, μιας και είναι και best-seller στην κατηγορία του.»
«Σχάρα με μικρό top-case, πλαϊνά σαμάρια και ένας μικρός σάκος μπροστά στην ποδιά (σε ρόλο Tank-bang) είναι ο ταξιδιωτικός εξοπλισμός μου, όπου θα βάλω όλα τα υπάρχοντά μου (ρούχα, φωτογραφικά, ανταλλακτικά)».
«Λόγω της μικρής αυτονομίας του, περίπου 120-130 χλμ./τεπόζιτο, θα έχω μαζί κι ένα μικρό κάνιστρο βενζίνης των 10 lt. Η μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού θα είναι περίπου 80-90 χλμ. και κάθε μέρα υπολογίζω να βρίσκομαι πάνω στην σέλα του Crypton από 10-12 ώρες για τις ανάγκες της οδήγησης».
Το ταξίδι-πρόκληση «CRYPTON GO INDIA» ξεκινά στις 12/4/2014 και την εξέλιξή του θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθείτε από το newsbeast.gr.
Από διάφορα σημεία της διαδρομής, όπου η τεχνολογία το επιτρέπει, ο δίτροχος ταξιδευτής θα στέλνει (μέσω διαδικτύου) φωτογραφίες και νέα από την πορεία του προς τις μυστηριώδεις Ινδίες.
Κωνσταντίνε, καλό ταξίδι…