Ήταν στην παρουσίαση πριν 2 μήνες της MV Agusta Turismo Veloce 800 στην έκθεση του Μιλάνου, όπου τα στελέχη της εταιρείας αποκάλυψαν ότι στο Βαρέζε κυοφορούνταν δύο ακόμη «παιδιά», χωρίς να προσδιορίσουν άλλες λεπτομέρειες.
Είχαν πει απλά ότι θα έρθουν στον κόσμο «αρχές του 2014». Και είναι γνωστό ότι το πρώτο από τα δύο αυτά παιδιά ονομαζόταν Brutale Dragster 800, είχε μαθευτεί όταν ελέγχθηκαν τα αρχεία με τις κατοχυρωμένες εμπορικές ονομασίες στις ΗΠΑ.
Ακολουθώντας το νέο trend που δημιούργησε η Ducati Diavel, η Dragster θα πρέπει να είναι μία λίγο πιο χαλαρή εκδοχή της Brutale, δηλαδή με χαμηλότερη σέλα, μικρότερη κλίση του σώματος μπροστά και μεγαλύτερη κάστερ στο πιρούνι. Όλα αυτά πάντως είναι υποθέσεις, αφού το μόνο γνωστό για το μοντέλο είναι το όνομά του.
Πριν λίγο όμως είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση και από την εμφάνιση της MV Agusta Dragster 800. Μια μικρή γεύση, χάρη και πάλι σε μία «διαρροή» στο διαδίκτυο, από ένα μέλος του φόρουμ mvagusta.net. Κάποιες λεπτομέρειες και μια πολύ χαμηλής ανάλυσης γενική φωτογραφία. Επίσης μερικές ελάχιστα διαφωτιστικές οδηγικές φωτογραφίες.
Βλέπουμε το χρώμα και μέρος των γραφικών που στολίζουν το ρεζερβουάρ. Το φινίρισμα μοιάζει να είναι σε επίπεδο ποιότητας παραγωγής, πράγμα που σημαίνει ότι η παρουσίασή της δεν πρέπει να απέχει πολλούς μήνες.
Το ρεζερβουάρ μοιάζει ίδιο και απαράλλαχτο με της υπάρχουσας Brutale. Όμως στο πάνω μέρος του φαίνεται ένα χυτό μπράτσο τιμονιού, στηριγμένο στην επάνω πλάκα του ανεστραμμένου πιρουνιού. Η βασική Brutale 800 που γνωρίζουμε, φορά ένα συμβατικό κωνικό τιμόνι στηριγμένο σε βάσεις βιδωμένες στην πάνω πλάκα του πιρουνιού.
Το πίσω μέρος διαφοροποιείται περισσότερο, με τα φωτιστικά σώματα και φλας ενσωματωμένα στην κοντή «ουρά» της μοτοσυκλέτας. Ο σχεδιασμός αυτός ακριβώς είναι που συνδέει οπτικά την νέα μοτοσυκλέτα με το όνομά της, δίνοντας μάλιστα την εντύπωση ότι δεν υπάρχει θέση συνεπιβάτη. Ωστόσο μια «φλίδα» σέλας υπάρχει και γι’ αυτόν …
Όπως μαρτυρά το όνομα, στην καρδιά της Dragster πάλλεται ο τρικύλινδρος κινητήρας 800 κυβικών. Στα έγγραφα που έχει καταθέσει η εταιρεία στην Υπηρεσία Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, η απόδοση (και οι εκπομπές ρύπων) παραμένει ίδια με της Brutale στους 125 ίππους.
Αναμενόμενη είναι η ύπαρξη του πακέτου ηλεκτρονικών της εταιρείας MVICS μαζί με το traction control. Δεν είναι γνωστό αν θα υπάρχει και το πακέτο συνδεσιμότητας, που επιτρέπει την αναβάθμιση του λογισμικού που ελέγχει τη λειτουργία του κινητήρα και των ηλεκτρονικών.