Αν κρίνουμε από τα χωμάτινα μοντέλα της εταιρείας, η έκδοση δρόμου που ονομάζεται KTM RC390, θα είναι πανομοιότυπη με την αγωνιστική.

Και η «αγωνιστική» έκδοση, αυτή που βλέπετε, θα στηρίξει το ενιαίο κύπελλο της ADAC, με την ονομασία «ADAC Junior Cup powered by KTM».

Σκοπός του νέου θεσμού είναι η ανεύρεση και εκπαίδευση νέων ταλέντων για τους αγώνες. Όπως είναι σε παγκόσμιο επίπεδο το Red Bull Junior Cup (που διεξάγεται παράλληλα με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας GP) και σε πανευρωπαϊκό το European Junior Cup που συνοδεύει το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Έτσι μέσω του νέου θεσμού οι Αυστριακοί αποκάλυψαν τη νέα τους supersport μικρού κυβισμού που βασίζεται στο KTM 390 Duke. Του λείπουν μόνο τα φώτα, τα φλας και η πινακίδα. Το KTM RC390 θα εμφανιστεί σε ελάχιστους μήνες στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, ως μοντέλο 2014.

Με απόδοση 37,5 ίππων από τον μονοκύλινδρο τετράχρονο των 373 κυβικών, το KTM RC390 δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, καθώς υπάρχουν ισχυρότερες μοτοσυκλέτες ήδη στην κατηγορία, το Kawasaki Ninja 300 αποδίδει σχεδόν 40hp, όμως το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 130 κιλών θα φροντίζει για μια ικανοποιητική σχέση ισχύος προς βάρος.

«Εξελίξαμε μια καθαρόαιμη μοτοσυκλέτα GP για τη Moto3. Όμως το RC 390 Cup βασίζεται σε ένα μοντέλο παραγωγής», δήλωσε ο Stefan Pierer, CEO της ΚΤΜ.

«Δώσαμε προτεραιότητα στα δύο αυτά σχέδια διότι η δημιουργία μοντέλων χαμηλού κυβισμού αλλά υψηλής ποιότητας για το δρόμο αποτελεί βασική μας δραστηριότητα. Το νέο KTM RC 390, το οποίο θα πωλείται το 2014, έρχεται να καλύψει τη ζήτηση της παγκόσμιας αγοράς για μια προσιτή αλλά ποιοτική σπορ μοτοσυκλέτα στις μικρότερες κατηγορίες κυβισμού».

«Επιπλέον η προώθηση και υποστήριξη νέων ταλέντων είναι πολύ σημαντική για την ΚΤΜ και είναι χαρά μας να επενδύουμε σε αυτήν την προσπάθεια, είτε αφορά αναβάτες χώματος, είτε δρόμου».

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος, δύο εκκεντροφόροι επί κεφαλής, τροφοδοσία ψεκασμού, 4 βαλβίδες, 373cc
Ισχύς: 38 ίπποι
Πλαίσιο: Σωληνωτό ατσάλινο, χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις: πιρούνι 43mm WP USD, WP monoshock πίσω
Φρένα: Μονός δίσκος εμπρός 300mm με 4 δαγκάνα εμβόλων, μονός δίσκος πίσω 230mm
Τροχοί :17 ιντχών, αλουμινίου,
Ελαστικά: 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω
Εξάτμιση: Akrapovic με τελικό τιτανίου
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 9.5 litres
Συνολικό βάρος: 130kg