Ήταν το 1928 όταν ο Χερ Ernst Henne αγόρασε μια BMW R37, την οποία βρήκε αργή. Σκέφτηκε λοιπόν να της προσθέσει έναν υπερσυμπιεστή. Κατάφερε να πραγματοποιήσει το σχέδιό του και στα επόμενα έξι χρόνια ο Henne κατέκτησε ούτε λίγο-ούτε πολύ 76 παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας, με κορυφαία επίδοση τα 216 χλμ. ανά ώρα!
Έπειτα από 80 χρόνια, ο αυστραλός σχεδιαστής Tim Cameron παρουσίασε ένα ψηφιακό σχέδιο για μια μοτοσυκλέτα χτισμένη πάνω στη σύγχρονη BMW R1200R, ενσαρκώνοντας με σύγχρονο τρόπο τη σύλληψη του Henne. Γιατί σύμφωνα με τα σχέδια του Cameron η μοτοσυκλέτα θα κινείται από τον κλασικό μπόξερ αλλά τροφοδοτούμενο από έναν υπερσυμπιεστή.
Η σύλληψη του Αυστραλού ονομάζεται απλά «Supercharger Concept» και εκτός του υπερσυμπιεστή, προβλέπει και αύξηση του κυβισμού στα 1.500 κυβικά.
Μετά από ανάλυση στο σχεδιαστικό πρόγραμμα ο Cameron βρήκε ότι η προσθήκη του υπερσυμπιεστή διπλού κοχλία θα δημιουργήσει πρόβλημα χωροταξίας. Έτσι αποφάσισε να δώσει στον μπόξερ κινητήρα κλίση 30 μοιρών εμπρός και να τοποθετήσει τα ψυγεία λαδιού στο πλάι.
Η διάταξη αυτή δημιουργεί τον απαραίτητο χώρο πάνω από τον επίπεδο δικύλινδρο για τον υπερσυμπιεστή. Θεωρητικά, αν ποτέ υλοποιηθεί το σχέδιο BMW Supercharger, θα μπορούσε να αποδίδει 200 ίππους.
Η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας είναι ταυτόχρονα επιθετική και φουτουριστική. Το συνταίριασμα των γωνιωδών ακμών με τις ρέουσες καμπύλες παράγει μια ισχυρή εντύπωση δύναμης, μοντερνισμού και θηριώδους φινέτσας.
Επιπλέον η μοτοσυκλέτα έχει ιδιαίτερα σπορ θέση οδήγησης, καθώς τα μαρσπιέ φαίνονται τραβηγμένα πίσω, ενώ το τιμόνι δεν βρίσκεται σε ανάλογα χαμηλή θέση, πράγμα που σημαίνει ότι η θέση εξυπηρετεί μόνον αισθητικές ανάγκες. Αν ποτέ κατασκευαστεί η μοτοσυκλέτα, θα πρέπει να επανεξεταστεί η εργονομία της.
Όμως αυτό ανήκει πιθανότατα στο μέλλον. Για την ώρα μπορούμε να πούμε ότι σχέδιο αρέσει και θα ήταν μια πολύ κατάλληλη μετεξέλιξη του R 90 S, του επετειακού μοντέλου σε σχεδιασμό Roland Sands που μόλις παρουσίασε η BMW, για να γιορτάσει τα 90 χρόνια ζωής της.