Η φωτογράφησή του δεν αποτελεί ανεπανάληπτη επιτυχία, καθώς η δοκιμασία των μελλοντικών νέων μοντέλων σε αγώνες αποτελεί συνήθη πρακτική για τα ιαπωνικά εργοστάσια.
Αναμενόμενα λοιπόν, εντοπίστηκε σε αγώνα του πρωταθλήματος All Japan Motorcross 2013 μια ολόκληρη ομάδα από νέα Kawasaki KX250F, τα οποία θα εμφανιστούν στην αγορά το 2014.
Σε πρώτη ματιά το μοντέλο του ’14 μοιάζει ίδιο με το φετινό. Όμως η προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει κάποιες διαφορές. Το εμπρός δισκόφρενο για παράδειγμα φορά τώρα ένα πλαστικό προστατευτικό κάλυμμα της Zeta, ενώ το πιρούνι της Showa είναι πλέον αέρος (χωρίς ελατήρια) και τύπου SSF (Separate Function Fork), με διαφορετικό περιεχόμενο/ρυθμίσεις για κάθε μπουκάλα.
Τα πιρούνια αέρος που μετά από 20 χρόνια επιστρέφουν στη μόδα, φυσικά εξελιγμένα, είναι σχεδιασμένα «για να παρέχουν αυξημένη πρόσφυση, καλύτερη απόσβεση ανωμαλιών και πιο γλυκιά λειτουργία». Αλλά πάντα κάθε νέο πιρούνι, γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο αντικαθιστά το προηγούμενο…
Αυτή το φορά πάντως η διαφορά πρέπει να είναι αισθητή καθώς απουσιάζει το βάρος των ελατηρίων, μειώνοντας το μη φερόμενο (μη αναρτώμενο) βάρος που είναι και ένας από τους βασικούς στόχους των κατασκευαστών αλλά και των βελτιωτών.
Όταν μειώνεται τα πάχος των δισκόφρενων για αυτό το λόγο, η αφαίρεση των ελατηρίων αποτελεί σημαντικό βήμα.
Στο μπροστινό φτερό μπορείτε να παρατηρήσετε και ένα μικρό, μαύρο κουτί. Πρόκειται για μια συσκευή GPS η οποία πλέον χρησιμοποιείται ευρέως από τα εργοστάσια για να παρακολουθούν και καταγράφουν τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών τους σε μια πίστα.