Επιτέλους, κοινοποιήθηκαν επισήμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μεγάλου streetfighter της Yamaha, που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο στο Μιλάνο! Για λόγους που δεν τους γνωρίζουμε, όταν παρουσιάστηκε το MT-10 στην EICMA πριν από τέσσερις μήνες, η Yamaha έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά για τα περιφερειακά του, τις διαστάσεις του και τις τεχνολογίες που φέρει αλλά δεν γνωστοποίησε… το «ζουμί» της υπόθεσης, δηλαδή ιπποδύναμη, ροπή και βάρος. Να λοιπόν που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να τα μάθουμε και αυτά και να έχουμε επιτέλους μια πλήρη εικόνα για το ποιόν του MT-10. Χωρίς άλλες καθυστερήσεις, έχουμε και λέμε: Ισχύς: 160,4 (PS) στις 11.500 σ.α.λ. Ροπή: 11,3 kg-m στις 9.000 σ.α.λ. Βάρος (πλήρες): 210 κιλά Ύψος σέλας: 825 χλστ. Τον Νοέμβριο είχαν ανακοινωθεί τα εξής: Το αλουμινένιο deltabox πλαίσιο, τοποθετεί μάζες και αναβάτη μπροστά και επιθετικά, χωρίς ωστόσο να θυσιάζεται η άνεση, ενώ εντυπωσιακό είναι το μήκος του μεταξονίου στα 1400 χλστ., τιμή που αποτελεί την μικρότερη στην κατηγορία και εγγυάται αν μη τι άλλο αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης. Σε ό,τι αφορά στα περιφερειακά, η Yamaha εξόπλισε το MT-10 με ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ διαμέτρου 43χλστ., ενώ πίσω ένα μονό αμορτισέρ επίσης της KYB, συνεργάζεται με το δανειζόμενο από το R1 αλουμινένιο ψαλίδι, του οποίου η άρθρωση βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, γεγονός που συμβάλει στην σταθερότητα του συνόλου. Συνεχίζοντας στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες αναλαμβάνουν το κύριο έργο της πέδησης, συνεπικουρούμενες από δίσκο 220χλστ. πίσω. Δικλείδα ασφαλείας στα άτσαλα φρεναρίσματα, προσφέρει το ABS που ανήκει φυσικά στον standard εξοπλισμό του MT-10, ενώ για τα επίσης άτσαλα ανοίγματα του γκαζιού, φροντίζουν τόσο το Traction Control (με 3 επίπεδα ρύθμισης), όσο και ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης. Το «πακέτο» των ηλεκτρονικών βοηθημάτων συμπληρώνει το D-Mode της Yamaha, δηλαδή η επιλογή διαφορετικών τρόπων απόδοσης του κινητήρα, σε τρία modes: Standard, Α (Sport) και B (Rain). Eντύπωση προκαλεί το ότι η Yamaha συμπεριέλαβε στο εξοπλισμό του MT-10 cruise control, υποστηρίζοντας στη πράξη τους ισχυρισμούς της περί τουριστικών δυνατοτήτων της μοτοσικλέτας. To ΜΤ10 αναμένεται στη αγορά την άνοιξη του 2016 (Μάιος) σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: Μαύρο, Μαύρο – Μπλε και Γκρι – Πράσινο (φλούο). Κινητήρας: 4Τ, 4K, Υ/Ψ, 16β Κυβισμός (κ.εκ.) : 998 Πηγή: mototriti.gr