Με έδρα το Αμβούργο, ο Alex Budde έχει μια ιδιαίτερη ιστορία να μοιραστεί για το πώς ακριβώς γεννήθηκε η Maschine 19 μέσα στο εργαστήριό του.
Η μοτοσικλέτα ξεκίνησε τη ζωή της ως μια Moto Guzzi V7 850 που είχε στην κατοχή του ο Budde. Δεν θα του έπαιρνε πολύ φυσικά για να βάλει το χεράκι του πάνω της!
Ο σχεδιαστής και μηχανικός την τροποποίησε στα όλα της, κι έτσι δεν μοιάζει καθόλου με τον αρχικό καμβά.
«Ακόμα και ό,τι μοιάζει με το αρχικό, όπως τα φρένα, δεν είχαν φτιαχτεί ποτέ από την Guzzi με τέτοιο τρόπο και ήταν πραγματικά μεγάλη προσπάθεια», λέει χαρακτηριστικά.
Ο σκοπός του εδώ ήταν να μην αφήσει τίποτα πάνω στη μοτοσικλέτα που να μην εξυπηρετεί κάποια λειτουργία. Θέλοντας ταυτοχρόνως να έχει κι ένα πολύ καθαρό look στο τέλος.
Τον κινητήρα τον δανείστηκε από μια Guzzi 1000SP, τον οποίο τροποποίησε επίσης ολότελα. Πολλά και διάφορα μετά, δεν μπορούσε να καταλήξει σε χρώμα. Ώσπου είδε μια μέρα ένα παλιό Volvo να κυκλοφορεί στον δρόμο και του χτύπησε στο μάτι αυτό το ρετρό μπλε.
Ο Axel συνεχίζει να είναι ο υπερήφανος ιδιοκτήτης της Maschine 19 των 187 κιλών και των 76 αλόγων, θα φτιάξει όμως άλλες δύο για την αγορά, καθώς η ζήτηση υπήρξε τρελή.