Το Συνεργείο Herencia Custom Garage με βάση την Αργεντινή, απέκτησε φήμη μέσω της συμμετοχής του σε μία έκθεση Custom που προβλήθηκε από το Discovery Channel Λατινικής Αμερικής.
Η φήμη έφερε πελάτες και τώρα το HCG αποτελεί έναν οργανισμό που παρέχει πολλαπλές υπηρεσίες και προϊόντα γύρω από τη μοτοσυκλέτα: από ρούχα ως οργανωμένες εκδρομές, ακόμα και ειδικό Τμήμα Τύπου. Ωστόσο πυρήνας των εργασιών και της φήμης του παραμένουν οι μετατροπές μοτοσυκλετών. Ψυχή δε των μετατροπών είναι οι German Karp και Federico Cubik.
Η τελευταία (38η κατά σειρά) δημιουργία τους βασίζεται σε μια Triumph T140 του 1979, την οποία μετέτρεψαν με επιμέλεια σε Scrambler. H Τ140 ήταν η δεύτερη γενιά Bonneville (πρώτη ήταν η Τ120 με 650 κυβικά) και φορούσε δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με 750 κυβικά. Αναπνέοντας μέσω δύο καρμπυρατέρ Amal απέδιδε 49 ίππους. Έμεινε στην παραγωγή από το 1973 ως το 1983.
Ο πελάτης που τούς προσέγγισε ήξερε τη λατρεία τους για τις παλιές Triumph και τούς παρέδωσε τη μοτοσυκλέτα χωρίς οδηγίες, πεπεισμένος πως είχε κάνει την τέλεια επιλογή. Αυτή η απόλυτη ελευθερία και εμπιστοσύνη είχε μια παράξενη επίδραση στους German Karp και Federico Cubik.
Αντί για κάτι τελείως «κουλό», αποφάσισαν να σεβαστούν το βασικό μοντέλο, επιλέγοντας λιτές, καθαρές γραμμές και κάτι τις από flat track. Μόνον στον κινητήρα άφησαν πιο ελεύθερη τη φαντασία τους, θέλοντας κυρίως να βελτιώσουν τις επιδόσεις.
Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω αναβαθμίστηκαν με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Öhlins και αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας μπρος και πίσω αντίστοιχα.
Με τη σύγχρονη προκρούστεια μέθοδο της ηλεκτροσυγκόλλησης μάκρυναν το ψαλίδι κατά 50 χιλιοστά προκειμένου να αυξήσουν την ευστάθεια και αντάλλαξαν το πίσω ταμπούρο με έναν δίσκο από Honda CB750 μαζί με την πλήμνη του.
Η τρόμπα του εμπρός φρένου τακτοποιήθηκε κάτω από το χειροποίητο αλουμινένιο ρεζερβουάρ για να αδειάσει η εικόνα μπροστά από τον αναβάτη και να χωρέσουν οι μανέτες Matador της Tommaselli.
Το ίδιο το ρεζερβουάρ αποτελεί αλουμινένια κόπια ενός παλιού ντεπόζιτου της Webco από φάιμπεργκλας.
Η μπροστινή πλήμνη είναι από Harley, ο εμπρός δίσκος από Ducati. Στην εργαλειομηχανή CNC φτιάχτηκε ένας αντάπτορας για να ταιριάξουν. Στην CNC κατασκευάστηκαν και οι πίσω βάσεις του κινητήρα.
Όταν ρώτησαν τον Federico Cubik τι τον κάνει περήφανο σχετικά με αυτήν την μετασκευή, απάντησε ως εξής: «παρότι έχουμε ρίξει αμέτρητες ώρες στην κατασκευή της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, το αποτέλεσμα δείχνει πολύ απλό».
Θανάσης Χούντρας