Φαίνεται πως τα σχέδια των Αυστριακών για μια νέα σειρά δικύλινδρων μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού παίρνουν σιγά-σιγά σάρκα και οστά. Έτσι τουλάχιστον μας φανερώνει ο κατασκοπικός φακός. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των Αυστριακών, Stefan Pierer, είχε ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του πέρσι στην EICMA, για τη δημιουργία μιας νέας σειράς μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού με δικύλινδρους κινητήρες 600-800 κ.εκ. Με αυτή την κίνηση ο προφανής στόχος της KTM είναι να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα μικρά μονοκύλινδρα και τα μεγάλα δικύλινδρα των 1000+ κυβικών εκατοστών προσφέροντας έτσι μια πλήρη γκάμα κινητήρων. Όλα τα μοντέλα αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια, θα κατασκευάζονται στην Ινδία, ενώ τα νέα μοτέρ θα βρουν τη θέση τους και στα πλαίσια νέων Husqvarna που επίσης αναμένεται να αποκτήσει πλήρη γκάμα. Στις αρχικές αναφορές ο Pierer έκανε λόγο για V2 κινητήρες. Ωστόσο ο κατασκοπικός φακός που συνέλαβε λογικά την πρώτη καμουφλαρισμένη μοτοσικλέτα αυτής της νέας σειράς (φαίνεται πως ανήκει στα Duke) διαφωνεί: το μοτέρ παρουσιάζεται ως δικύλινδρο εν σειρά με την κεφαλή με τους δύο εκκεντροφόρους και το μπλοκ των κυλίνδρων να θυμίζουν αμυδρά εκείνα των Nuda. Το πλαίσιο δεν είναι το κλασικό χωροδικτύωμα που έχουμε συνηθίσει από τους Αυστριακούς και είναι περιμετρικό, τα ψαλίδι είναι το «κλασικό» αλουμινένιο της ΚΤΜ, το πιρούνι είναι φυσικά ανεστραμμένο και τους δίσκους στον εμπρός τροχό γραπώνουν ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες. Η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα που μοιάζει να βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή θα μπορούσε φυσικά να είναι και ένα από τα επόμενα νέα μοντέλα της Husqvanra καμουφλαρισμένο ως… καμουφλαρισμένο KTM. Ιδώμεν. Το γεγονός πάντως είναι ότι τα γρανάζια της KTM βρίσκονται σε κίνηση και λογικά δεν θα περάσει πολύς καιρός προτού δούμε την πρώτη νέα δικύλινδρη μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού από τους Αυστριακούς. Πηγή: mototriti.gr