Νικόλ Κίντμαν και Ζακ Έφρον 12 χρόνια μετά το «The Paperboy» συναντιούνται ξανά στη μεγάλη οθόνη, στη νέα ρομαντική κομεντί του Netflix, «Οικογενειακό Ζήτημα», όπου ζουν έναν αναπάντεχο έρωτα. Η ταινία το προηγούμενο διάστημα διαφημίστηκε αρκετά και πολλοί την πλάσαραν και ως «φεμινιστική», καθώς απενοχοποιεί τον έρωτα μίας γυναίκας 56 χρόνων με έναν κατά 20 χρόνια μικρότερό της άντρα.

Για να είμαστε ειλικρινείς, φεμινιστικά μηνύματα δεν είδαμε πουθενά στην ταινία, ούτε καν τη μεγάλη διαφορά ηλικίας του ζευγαριού. Εξάλλου, πολλοί είναι εκείνοι που στέκονται στην εμφάνιση των δύο πρωταγωνιστών και κατά πόσο είναι αλλαγμένη/πειραγμένη, παρά στον αναπάντεχο έρωτα που ζουν επί της οθόνης.

Λίγα λόγια για την πλοκή

Όταν η Ζάρα (Τζόι Κινγκ) παραιτείται από προσωπική βοηθός του καρδιοκατακτητή του Χόλιγουντ Κρις Κόουλ (Ζακ Έφρον), άθελά της θέτει τις βάσεις για μια τυχαία συνάντηση ανάμεσα στον Κρις και τη διάσημη συγγραφέα μαμά της, Μπρουκ (Νικόλ Κίντμαν). Είναι θέμα λίγων ωρών για να συνειδητοποιήσουν η Μπρουκ και ο Κρις ότι έχουν μια αδιαμφισβήτητη χημεία, η οποία οδηγεί σε ξεκαρδιστικές συνέπειες, καθώς το εγωκεντρικό αφεντικό της Ζάρα προσπαθεί να προσελκύσει τη δύσπιστη μητέρα της.

Γιατί θέλουμε να ξεχάσουμε το «Οικογενειακό Ζήτημα»

Με πρωταγωνιστικό δίδυμο τους Νικόλ Κίντμαν και Ζακ Έφρον, περιμένεις στη χειρότερη των περιπτώσεων μία συμπαθητική ρομαντική κομεντί, καλή για να χαζέψεις καλοκαιριάτικα. Και να δεις κάτι διαφορετικό από τις επαναλήψεις στην ελεύθερη τηλεόραση.

Κι, όμως, οι δύο ηθοποιοί καταφέρνουν να σε κάνουν να δεις για νιοστή φορά το «Ντόλτσε Βίτα» που αν μη τι άλλο, ξέρεις πως θα γελάσεις σίγουρα και ας ξέρεις απ’ έξω τις ατάκες. Γιατί στη νέα ταινία του Netflix αν και κωμωδία, ψάχνεις να βρεις την αστεία ατάκα και δεν τη βρίσκεις. Αν θα γελάσεις; Μάλλον, με αυτό που παρακολουθείς και μη πιστεύοντας πώς -ειδικά η Νικόλ Κίντμαν δέχτηκε να πρωταγωνιστήσει σε μία ταινία με τέτοιο πρόχειρο σενάριο.

Δεν είναι υπερβολή να πω πως αυτή είναι από τις χειρότερες ερμηνείες της Νικόλ Κίντμαν, η οποία αισθάνεσαι πως δεν συναντήθηκε ποτέ με την ηρωίδα που υποδύεται. Ο, δε, Ζακ Έφρον προσπαθεί να μπει στο «πετσί» του εγωκεντρικού και νάρκισσου Κρις, αλλά χωρίς επιτυχία. Περισσότερο μοιάζει να βαριέται.

Η Τζό Κινγκ, πάλι, που υποδύεται την κόρη της Κίντμαν, Ζάρα, παθαίνει υστερία μόλις ανακαλύπτει τη σχέση της μητέρας της με το πρώην αφεντικό και με τις φωνές και τις υστερίες της (ούτε σε σειρά του Αλέξανδρου Ρήγα να έπαιζε), τσιτώνει τον θεατή. Επίσης, κάνει σαν να ζηλεύει, πράγμα που μπορεί να ισχύει, αλλά δεν το καταλάβαμε ποτέ.

Γενικά, πολλά δεν καταλαβαίνεις με την ταινία αυτή. Όπως για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η… τσαπατσουλιά, με τις πρόχειρες και χωρίς συνοχή σε αρκετά σημεία, σκηνές και τα πάμπολλα κλισέ που καταντάνε βαρετά.

Η ερωτική σκηνή με τη Νικόλ Κίντμαν και τον Ζακ Έφρον που πλασαρίστηκε ως «καυτή», ήταν και η μόνη αστεία στην ταινία. «Καυτή» πάντως δεν τη λες, ίσως γιατί μέσα σε όλα οι δύο πρωταγωνιστές δεν είχαν χημεία.

Σε γενικές γραμμές, το «Οικογενειακό Ζήτημα» είναι μέτριο, όμως, βρίσκεται στη δεύτερη θέση του top-5 του Netflix. Οπότε, αν δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις, γιατί να μην το δεις;

Και μία διευκρίνιση:

Στα social media γίνεται χαμός με τους δύο πρωταγωνιστές για τις πλαστικές επεμβάσεις και κατά πόσο έχουν κάνει κι έχουν… παραμορφωθεί. Η Νικόλ Κίντμαν δεν είναι η πρώτη φορά που σχολιάζεται για την εμφάνισή της και για να είμαι ειλικρινής είναι μία χαρά ή τουλάχιστον δεν είναι αλλαγμένη σε σχέση με προηγούμενες δουλειές της κι εμφανίσεις.

Όσο για τον Έφρον, πράγματι δεν είναι ο νεαρός ηθοποιός με το babyface πρόσωπο που γνωρίσαμε στο «High School Musical». Είναι όντως αλλαγμένος, όμως, να διευκρινίσουμε εδώ πως πριν 10 χρόνια είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο σπίτι του, όπου έσπασε το σαγόνι του και χρειάστηκε να υποβληθεί σε δύσκολα και επίπονα χειρουργεία. Το πρόσωπό του είχε παραμορφωθεί και η αποκατάστασή του κράτησε πάρα πολύ καιρό, ενώ αναγκάστηκε να απέχει για χρόνια από τα κινηματογραφικά πλατό. Που σημαίνει ότι η αλλαγμένη εικόνα του έχει να κάνει κατά πολύ με το σοβαρό ατύχημα που είχε.