Η Ανέτ, το βράδυ της Τετάρτης, προτίμησε να πιει στρυχνίνη και να αφήσει την τελευταία της πνοή στα χέρια του αδερφού της Δούκα.

Η συγκλονιστική στιγμή που η Ανέτ Ρουσώ «σβήνει» στα χέρια του Δούκα Σεβαστού και τον κοιτάει με αγάπη και συμπόνοια ενώ εκείνος σπαράζει καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό των «Άγριων Μελισσών» και συντάραξε τους twitterάδες.

Ο Μελέτης, δεν θα μπορούσε να μην μπει το δικό του αντίο στη μητέρα του και να υποκλιθεί βαθιά και με σεβασμό σε εκείνη.

Ο ηθοποιός Γιώργος Γεροντιδάκης, ο ηθοποιός ο οποίος υποδύεται τον Μελέτη, δημοσίευσε μια χαρακτηριστική σκηνή από την σειρά, όπου έχει κουρνιάσει στην αγκαλιά της Ανέτ και εκείνη του χαϊδεύει τρυφερά το κεφάλι.

Το κείμενο το οποίο δημοσίευσε ο Γιώργος Γεροντιδάκης είναι γεμάτο σεβασμό, αγάπη και θαυμασμό για την Κάτια Δανδουλάκη.

Το «αντίο» του Γιώργου Γεροντιδάκη στην Κάτια Δανδουλάκη

Το να είσαι καλλιτέχνης για σένα τον ίδιο δεν είναι πάντα ευχάριστο. Έχει όμως ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα να μοιράζεσαι την καρδιά σου με κάθε ζωντανό όν.

Μέσα απο την δουλειά, συνολικά, γινόμαστε μια μεγάλη αδελφότητα,μια παρέα, οικογένεια. Υπάρχει ταύτιση στην αίσθηση, στην ακτινοβολία στην ατμόσφαιρα. Σε χαρές και σε λύπες.

Μόνο οι περιστάσεις αλλάζουν σε κλίμακα και συνθήκες.

Έτσι και εγώ στις μέλισσες ένιωσα πάλι σπίτι μου. Ίσως να ένιωσα και πάλι σαν παιδί. Ξαναείδα λημέρια γνώριμα της παιδικής μου ηλικίας.

Ένας (από) χαιρετισμός στην μεγάλη Κυρία της σκηνής του θεάτρου του κινηματογράφου κ’ της τηλεόρασης ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ, είναι λίγος.

Μια υπόκλιση Σεβασμού λοιπόν.

Δεν θα μιλήσω για τις εξαίρετες ερμηνείες ούτε για την άψογη συνεργασία.

Θα σταθώ στον παράγοντα Άνθρωπο.

Στο κεφάλαιο ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ.

Έχει την σφραγίδα του μαέστρου. Συγκρατημένη μορφή, καθαρή ψυχή, παράδειγμα προς όλους όχι μόνο η στάση της, η συμπεριφορά της αλλά ακόμα και ο τρόπος που κινείται στο χώρο.

Πραγματική καλλιτέχνης με πλήρη γενναιοδωρία ψυχής χαρίζοντας μας σπάνιες στιγμές (έμπνευσης, ανακούφισης και στοχασμού)

Σ ευχαριστουμε για όλα

Μεγάλη ΚΥΡΙΑ.

Για πάντα οικογένεια