Με αύξηση κατά το εντυπωσιακό 10,47% σε σχέση με πέρυσι, αλλά και με σημαντική διεύρυνση του μεριδίου τους από τη συνολική διαφημιστική πίτα, έκλεισαν τον Οκτώβριο οι εφημερίδες.
Σε μια περίοδο που τα άλλα τρία μέσα παρουσιάζουν πρωτοφανή κάμψη και στα δυο προαναφερθέντα μεγέθη, τα ημερήσια και εβδομαδιαία φύλλα, εμφανίζουν θετικό πρόσημο και σε επίπεδο 10μήνου, με αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 1,12% και παράλληλη αύξηση του μεριδίου τους κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες.
Η επιστροφή των διαφημιστικών κονδυλίων του δημοσίου τον μήνα Οκτώβριο -αν και στο 10μηνο το κονδύλι παρουσιάζει μείωση-, εν όψει των εκλογών της Κυριακής και κυρίως η αύξηση της διαφήμισης των τραπεζών, έδωσαν σημαντική ώθηση στις εφημερίδες, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, τα ημερήσια και εβδομαδιαία φύλλα, αναδεικνύονται ως η πιο συμφέρουσα επιλογή -τόσο από πλευράς κόστους, όσο και από πλευράς διείσδυσης- για την προβολή των διαφημιζομένων.
Πρωταθλήτριες σε ό,τι αφορά τα μερίδια αγοράς, αναδεικνύονται οι εφημερίδες, τόσο στο 10μηνο του 2010, όσο και το μήνα Οκτώβριο.
Ειδικότερα το μερίδιο αγοράς των εφημερίδων, εκτινάχθηκε στο 24,68% τον περασμένο μήνα, από 17,51% δίνοντας στο μέσο κάτι παραπάνω από 7 ποσοστιαίες μονάδες.
Η κατάσταση στο 10μηνο σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική πίτα, διαμορφώνεται ως εξής: η τηλεόραση κατέχει το 30,98% (31,99% στο 10μηνο του 2009), τα περιοδικά το 39,21% (40% στο 10μηνο του 2009), οι εφημερίδες το 23,32% (20,22% στο 10μηνο του 2009) και το ραδιόφωνο το 6,49% (7,79% στο 10μηνο του 2009).