Τη διαφάνεια στο μοίρασμα της διαφημιστικής δαπάνης έθεσε ως έναν από τους βασικούς στόχους της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου, ο νέος πρόεδρός της Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Σε δήλωσή του μετά τη σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου, στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), ο κ. Γιαννακόπουλος σημείωσε: «Η ΕΝΕΔ οφείλει να είναι ισχυρός συνομιλητής σε όλες τις συζητήσεις και αποφάσεις που αφορούν τον χώρο των Διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης. Βασικός μας στόχος είναι η ακόμα πιο μεγάλη συσπείρωση των εκδοτικών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο και η ακόμα πιο δυναμική παρουσία στα κέντρα αποφάσεων».
Όπως τόνισε, «η διαφάνεια στο μοίρασμα της διαφημιστικής δαπάνης αλλά και η κλοπή περιεχομένου βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα της ΕΝΕΔ. Με την εμπειρία αλλά και τις γνώσεις του ΔΣ και των υπολοίπων μελών της ΕΝΕΔ και μέσα από ειλικρινή διάλογο με την Πολιτεία προσβλέπουμε στην δημιουργία ενός σωστού πλαισίου λειτουργίας για τα Διαδικτυακά Μέσα Ενημέρωσης με αναπτυξιακές προοπτικές για το μέλλον του κλάδου, των χιλιάδων εργαζόμενων που απασχολούνται σε αυτόν και της δημοσιογραφίας γενικότερα».
Σημειώνεται πως η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2012, εκπροσωπεί εταιρείες πρωτογενούς (branded) ψηφιακού περιεχομένου.