Το διαδίκτυο και οι Ευυζωνικές συνδέσεις διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο στον τρόπο που παρακολουθούν τηλεόραση οι τηλεθεατές. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα της εταιρείας Ericsson με τίτλο TV & Video Consumer Trend Report 2011».
Η on-demand tv, δηλαδή η παρακολούθηση από το χρήστη ενός προγράμματος μια δεδομένη στιγμή, κερδίζει έδαφος συγκριτικά με την παρακολούθηση προγραμμάτων τη στιγμή που προβάλλονται από το κανάλι.
Οι τηλεθεατές θέλουν, πλέον, να βλέπουν προγράμματα κατ’ επιλογήν και όχι ότι τους «σερβίρεται στο πιάτο». Πάνω από το 44% υποστηρίζει τις on demand υπηρεσίες, αν και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εγκαταλείπουν τον «παραδοσιακό» τρόπο παρακολούθησης. Πάνω από το 80% βλέπει προγραμματισμένο τηλεοπτικό περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Πάνω από 60% την ώρα που βλέπει τηλεόραση σερφάρει και στο ίντερνετ, ενώ ποσοστό 40% μπαίνει σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και μάλιστα σχολιάζει τα όσα παρακολουθεί.
Στο 30% κυμαίνεται το ποσοστό των τηλεθεατών που θα ήθελαν να βλέπουν κινηματογραφικές ταινίες στην τηλεόραση την ίδια χρονική περίοδο που κυκλοφορούν στον κινηματογράφο, ενώ σε υψηλά ποσοστά κινούνται και όσοι θα ήθελαν να μην υπάρχουν διαφημίσεις.