Η εφημερίδα New York Times, πούλησε περισσότερες από 100,000 ψηφιακές συνδρομές μόλις τρεις βδομάδες μετά την έναρξη αυτής της υπηρεσίας , σύμφωνα με την εκδοτική εταιρεία.
Στο ξεκίνημα της διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, η εφημερίδα προσέφερε μία μηνιαία συνδρομή για μόλις 99 σεντ αμερικάνικου δολαρίου, και λογικά θα συνεχίσει την ίδια πολιτική με μια ουσιαστική έκπτωση μηνιαίων συνδρομών της τάξεως των 15 με 35 δολαρίων. Αν καταφέρει να κρατήσει τους 100,000 συνδρομητές για έναν ολόκληρο χρόνο, τότε θα εισπράξει μια διόλου ευκαταφρόνητη αύξηση εσόδων της τάξεως των 20 εκατομμύρια δολάρια για το 2011.
Ωστόσο είναι νωρίς ακόμα για να αποφανθούμε για το τι αποτελέσματα θα έχει στην κίνηση της ιστοσελίδας, η μετατροπή της σε συνδρομητική.
Τα λειτουργικά κέρδη έπεσαν κατά 41%, το οποίο σε χρήματα μεταφράζεται 31,1 εκατομμύρια χρόνο με το χρόνο . Τα συνολικά κέρδη μειώθηκαν 3,6 %, δηλαδή από 587,9 εκατομμύρια δολάρια σε 566,5. Συγχρόνως τα έξοδα για την ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκαν κατά 4,5 %, παράγωγο ίσως της μείωσης της κυκλοφορίας της έντυπης έκδοσής της, ενώ τα κέρδη της έντυπης διαφήμισης παρουσίασαν μείωση κατά 7,5%. Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων της New York times το 28% των διαφημιστικών κερδών της, προέρχεται από τα ψηφιακά προϊόντα της.