Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel ολοκληρώθηκε με εικόνες εμπνευσμένες από καλλιτέχνες όπως ο Titian και Tiepolo, καθώς και οι πιο σύγχρονοι Avedon και Arbus.
Σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη Diesel με την πρώτη συλλογή του Formichetti για το brand, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί ένα κράμα του κλασσικού, του ψηφιακού και του ρεαλιστικού στοιχείου.
Με εναρκτήριο λάκτισμα το Diesel fashion show και το event που έγινε στις 3 Απριλίου στη Βενετία και ακολουθώντας το project Dieselreboot, η πρώτη συλλογή του Nicola καθώς και η νέα καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2014, συνδυάζουν το παρελθόν με την καινοτόμα πορεία του brand στο μέλλον.
Πίσω από το φακό βρέθηκε ο διάσημος φωτογράφος Nick Knight και με την καλλιτεχνική καθοδήγηση του Nicola Formichetti, που πλέον έχει αναλάβει πλήρως την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου, πάντρεψε σε αυτήν την καμπάνια το ψηφιακό στοιχείο με την ομορφιά της Αναγέννησης και της ιταλικής τέχνης.
«Ψάξαμε ανάμεσα σε σπουδαίες εικόνες, από διαφημίσεις μόδας μέχρι και “υψηλή τέχνη”, οι οποίες διαμορφώσανε την αντίληψή μας για το πώς βλέπουμε τα πράγματα. Θελήσαμε να συνδυάσουμε αυτά τα δύο στυλ σαν το pop Picasso-style!, με τη βοήθεια των ψηφιακών μέσων. Για πολλά χρόνια παρακολουθούσα πολύ σημαντικές δουλειές καλλιτεχνών, από το Michelangelo μέχρι τον Avedon. Τώρα που ολοκληρώθηκε το Dieselreboot project, θέτουμε τα θεμέλια του νέου οράματος για τη Diesel. Και επειδή κάθε φορά που κάνουμε μια καινούρια αρχή, για να προχωρήσουμε στο μέλλον, λαμβάνουμε υπόψη μας το παρελθόν, το αποτέλεσμα μας δίνει μια αίσθηση Νέο-νεοκλασσικισμού στην καμπάνια αυτή», δήλωσε ο Nicola Formichetti, artistic director της Diesel.