Συνάντηση είχε ο υπουργός Παιδείας με την Ένωση Ελλήνων Χημικών. Κατά τη διάρκειά της συζητήθηκαν θέματα και προτάσεις της Ένωσης όπως το μάθημα της Χημείας στο Γυμνάσιο και η Χημεία στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Ο υπουργός τόνισε πως η επιστήμη της Χημείας έχει σημαντική θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα η οποία δεν αλλοιώθηκε με την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
Να αναφέρουμε ότι ο υπουργός Παιδείας έχει προαναγγείλει την εισαγωγή της Πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και αναμένεται η κατάθεση τροπολογίας, όπως προκύπτει από κατά καιρούς δηλώσεις του υπουργού Παιδείας σε συνεντεύξεις του και στη Βουλή.
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα παρότι δεν υπήρξε σύγκλιση απόψεων σε ό,τι αφορά στο εξεταστικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υπουργός, παρότι επέμεινε στην απόφασή του να καταθέσει σύντομα τροπολογία για την εισαγωγή της Πληροφορικής στα εξεταζόμενα μαθήματα, αποφάσισε να οργανώσει συνάντηση εργασίας όλων των επιστημονικών ενώσεων των θετικών επιστημών τη Δευτέρα 27-10, με στόχο τη σύγκλιση των απόψεων και την κατάθεση κοινής πρότασης.
Η ΕΕΧ διαμαρτυρήθηκε έντονα για τη στοχοποίηση της Χημείας για μια ακόμη φορά, κατέθεσε τα στοιχεία της έκθεσης Rocard (2007) για την ανάγκη αναβάθμισης της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών στην Ευρώπη, τα στοιχεία της εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠΠ για το ΕΜΠ, η οποία επισημαίνει το έλλειμμα γνώσεων Χημείας, κατέθεσε δύο εναλλακτικές προτάσεις για το εξεταστικό σύστημα, αλλά κυρίως ζήτησε από τον υπουργό να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να καταλήξουν σε κοινή πρόταση οι επιστημονικές ενώσεις των θετικών επιστημών, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει το διάλογο.
Η ΔΕ της ΕΕΧ κατέθεσε υπόμνημα σχετικά με τον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στο Γυμνάσιο, την ανάγκη καθιέρωσης εργαστηριακής ώρας με δύο καθηγητές, τις αναθέσεις των μαθημάτων και κυρίως του μαθήματος «Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες».
Επίσης, κατέθεσε το σχέδιο αναλυτικού προγράμματος σπουδών Χημείας που έχει εκπονήσει και υπόμνημα για την ενεργή συμμετοχή όλων των επιστημονικών ενώσεων στις επιτροπές για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η ΕΕΧ, τονίζει στην ανακοίνωσή της, είναι σταθερά προσανατολισμένη στο διάλογο με στόχο την υιοθέτηση της βέλτιστης λύσης για τους μαθητές και προσβλέπει στην δημιουργική συνεργασία των επιστημονικών ενώσεων με στόχο η εκπαίδευση να αποτελέσει το μοχλό για την ανάπτυξη και την καινοτομία.