Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων απέστειλε προς τις διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τον οδηγό που δημιούργησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον τρόπο με τον οποίο θα εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα οι περίπου 1.200 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που απασχολούνται ή και θα απασχοληθούν στο πλαίσιο των πράξεων «Διερεύνηση των παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο – Λύκειο – ΕΠΑΛ)»
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο) καλούνται να συμμετάσχουν στη συλλογή ερευνητικών, εμπειρικών και ποιοτικών δεδομένων που αφορούν τα προγράμματα σπουδών, τη διδακτέα ύλη, το εκπαιδευτικό υλικό και τις επιδράσεις τους στην εκπαιδευτική διαδικασία με απώτερο στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας και μάθησης των μαθητών.
Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συμπληρώνουν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο μια φορά στο τέλος κάθε μήνα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σύμβασή τους.
Σε περίπτωση που διδάσκουν περισσότερα από ένα μαθήματα, θα συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο μόνο για 2 από τα μαθήματα: εκείνα τα οποία έχουν ως πρώτη ανάθεση (π.χ.για έναν ΠΕ04-1, Φυσική Α’ τάξης Γυμνασίου και Φυσική Γ’ Γυμνασίου), ή ένα μάθημα πρώτης ανάθεσης και ένα μάθημα δεύτερης ανάθεσης (π.χ. Φυσική Α’ τάξης και Χημεία Γ’ τάξης), στα οποία έχουν τις περισσότερες ώρες.
Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αντλήσουν οι εκπαιδευτικοί από τον οδηγό που έχει αναρτήσει η διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας.