Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, αποδεικνύοντας ότι βρίσκεται πάντα δίπλα στους καταναλωτές και ότι σταθερός του στόχος είναι να προσφέρει στους πελάτες του ξεγνοιασιά και χαμόγελο, προχώρησε στη δημιουργία ενός microsite, με στόχο την ενημέρωση και την υποστήριξή τους στο πλαίσιο των νέων δεδομένων που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά ενέργειας.
Στο νέο και φιλικό προς τον χρήστη microsite fysikoaerioellados.gr/hereforyou/, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους σχετικά με το κόστος της ενέργειας και την ενεργειακή κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη και να βρουν πρακτικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας από τους πλέον ειδικούς.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας δίνει λύσεις και τους υποστηρίζει σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες, προσφέροντας ευέλικτους τρόπους πληρωμής, επιβραβεύοντάς τους με δωρεάν υπηρεσίες και προνόμια και παραμένοντας πάντα δίπλα τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και κάθε μέρα της εβδομάδας, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και του MyAccount και του myFysikoAerioApp.
«Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, αλλα και να τους υπενθυμίσουμε ότι είμαστε δίπλα τους με κάθε δυνατό τρόπο», δήλωσε ο Chief Marketing Officer και Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι στους οικιακούς λογαριασμούς φυσικού αερίου, η εταιρεία θα προχωρήσει στην απορρόφηση 15% του κόστους προμήθειας αερίου με την υποστήριξη της μητρικής της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ Εμπορίας). Παράλληλα, και για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, οι καταναλωτές επωφελούνται από τις επιδοτήσεις που έχει προβλέψει η Πολιτεία.
«Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, αλλά και να τους υπενθυμίσουμε ότι είμαστε δίπλα τους με κάθε δυνατό τρόπο», Πάνος Αλεξόπουλος, Chief Marketing Officer και Customer Experience Director