Η διοίκηση της εταιρείας Συγκοινωνίες Αθηνών επεξεργάζεται την αναθεώρηση της «Χάρτας Δικαιωμάτων των Επιβατών» με τρόπο που να προβλέπει και αποζημιώσεις σε επιβάτες, σε μια προσπάθεια εναρμόνισης με την κοινοτική οδηγία για ενιαίες ρυθμίσεις σε όλες τις χερσαίες μεταφορές.
Οι περιπτώσεις που ορίζεται καταβολή αποζημίωσης στον επιβάτη είναι δύο. Το ύψος της θα ανέρχεται στα 30 ευρώ ή θα καταβάλλεται με τη μορφή εισιτηρίων ισόποσης αξίας σύμφωνα με την Καθημερινή.
Η πρώτη περίπτωση για αποζημίωση αφορά το ενδεχόμενο κακής συμπεριφοράς ή ελλιπούς εξυπηρέτησης εργαζόμενου σε επιβάτη. Προϋπόθεση ωστόσο είναι να αποδειχθεί βάσιμη η καταγγελία και να έχει καταδικαστεί ο υπάλληλος από το Πειθαρχικό Συμβούλιο.
Η δεύτερη περίπτωση είναι όταν σημειώνεται καθυστέρηση στην απάντηση σε αίτημα, σχόλιο ή παρατήρηση επιβάτη. Σύμφωνα με όσα ισχύουν μέχρι σήμερα η εταιρεία οφείλει να απαντήσει εντός 30 ημερών.
Η πλειονότητα των καταγγελιών αφορά τα λεωφορεία και τρόλεϊ, τα οποία καλύπτουν καθημερινά 12.000 δρομολόγια, ενώ είναι και τα μέσα με την αμεσότερη επαφή επιβάτη και οδηγού.