Η adidas, σε μια αδιάκοπη προσπάθεια να διασφαλίσει ότι ο αθλητισμός ανήκει σε όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία, το κοινωνικοοικονομικό και πολιτιστικό υπόβαθρο ή την αθλητική τους ικανότητα, παρουσιάζει την Watch Us Move – μια μακροπρόθεσμη καμπάνια που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει καλύτερα όλες τις γυναίκες στον αθλητισμό.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η adidas θα πιέζει τα όρια και θα παρουσιάζει προϊοντικές καινοτομίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, οι οποίες είναι αποτέλεσμα της γνώσης που αποκτήθηκε μετά από εκτεταμένη έρευνα, η οποία έριξε φως σε ορισμένα από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην κίνησή τους. Με αυτή τη γνώση, οι σχεδιαστές και οι product developers της adidas δημιούργησαν αθλητικά προϊόντα που αφαιρούν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες όταν ασκούνται, όπως κομψά μαγιό, κολάν υψηλής επίδοσης που τις βοηθούν να διατηρούνται σε δράση ακόμα και κατά τη διάρκεια της περιόδου τους, αθλητικά παπούτσια σχεδιασμένα με βάση τη γυναικεία ανατομία και νέες προσθήκες στη σειρά εγκυμοσύνης. Η καμπάνια ξεκινάει με την άφιξη της συλλογής των πιο υποστηρικτικών αθλητικών ειδών της adidas μέχρι σήμερα, της Formotion.
Η συλλογή Formotion δημιουργήθηκε από μια αποκλειστικά γυναικεία σχεδιαστική ομάδα για να προσφέρει τη μέγιστη υποστήριξη και ταυτόχρονα άνετη εφαρμογή που λειτουργεί άψογα με το σώμα σε κίνηση. Αντλώντας έμπνευση από την τεχνολογία shapewear, το hero κολάν της συλλογής διαθέτει διαβαθμισμένη συμπίεση που αναπτύχθηκε μετά από χρόνια έρευνας, για να προσφέρει υποστήριξη, όπου τη χρειάζεται περισσότερο μια γυναίκα. Οι ζώνες συμπίεσης έχουν διαφορετικές εντάσεις και είναι στρατηγικά τοποθετημένες γύρω από τη μέση και τους γοφούς για να αγκαλιάζουν το γυναικείο σώμα, ενώ το ύφασμα υψηλής πλέξης γύρω από τα πόδια και τις γάμπες επιτρέπει ελευθερία κινήσεων, χωρίς περιορισμούς σε έντονες ασκήσεις. Η Formotion διαθέτει το ύφασμα Aeroready της adidas, το οποίο απορροφά την υγρασία και την απομακρύνει από το σώμα, εξασφαλίζοντας στεγνή αίσθηση, ενώ είναι κατασκευασμένη από PRIMEGREEN, μια σειρά από κατά τουλάχιστον 40% ανακυκλωμένα υλικά υψηλών επιδόσεων.
Για το λανσάρισμα της νέας σειράς adidas Formotion, η adidas ετοίμασε ένα μοναδικό video και μία φωτογράφιση για τις γυναίκες στην Ελλάδα, για όλες τις γυναίκες, ως ελάχιστο φόρο τιμής για την ημέρα της γιορτής τους (8 Μαρτίου). Ο boutique χώρος του Loft 4 στο κέντρο της Αθήνας μεταμορφώθηκε από γυμναστήριο σε στούντιο για να υποδεχτεί τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας. Ξεχωριστές προσωπικότητες ήρθαν για να δείξουν την αυθεντική εκδοχή του εαυτού τους μέσα από την απόλυτη ελευθερία της κίνησης και της έκφρασής τους. Κάθε σώμα είναι μοναδικό και κάθε γυναίκα μόνο όμορφη μπορεί να νιώθει. Όμορφη, δυνατή και αποφασισμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται για να φτάσει στον στόχο της. Και η νέα σειρά adidas Formotion είναι ειδικά σχεδιασμένη για να υποστηρίξει κάθε γυναικείο σώμα, να προσφέρει άνεση, αυτοπεποίθηση αλλά και σταθερότητα σε κάθε βήμα και κίνηση.
Στο γύρισμα, οι γυναίκες της καμπάνιας συνεργάστηκαν με την παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα γυμναστικής Wolves Team, μια ομάδα ενόργανης που αποτελείται από κορίτσια κάθε ηλικίας και σωματότυπου, οι οποίες γνωρίζουν καλά ότι οι δυνατότητες που έχει ένα σώμα είναι απεριόριστες. Το αποτέλεσμα ήταν ένας εντυπωσιακός συνδυασμός workout και ρυθμού, δυναμισμού και αυθορμητισμού, μια εμπειρία που απόλαυσαν όλες, η κάθε μία με το δικό της τρόπο. Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας είναι η Βίκυ Καγιά, η Δανάη Μπάρκα, η Ευαγγελία Τσιορλίδα, η Ξένια Γκάλη, η Τόνια Σωτηροπούλου, η Αντωνία Καούρη, η Παρασκευή Κερασιώτη, η Μαριάννα Παινέση, η Βάνα Παπαδοπούλου, η Γεωργία Καλτσή, η Αλεξάνδρα Ρίζου, η Ελεάννα Λίμα, η Σοφία Παππά και οι Έλενα και Φένια Τσικιτίκου.
Η συλλογή Formotion είναι διαθέσιμη παγκοσμίως από τις 4 Μαρτίου στο adidas.gr και online τις επόμενες ημέρες σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών.
Ακολουθήστε το #Formotion ή μπείτε στο adidas.gr/formotion για περισσότερες πληροφορίες.
Ανακαλύψτε τις ιστορίες εμπνευσμένων γυναικών και μάθετε περισσότερα για την καμπάνια, χρησιμοποιώντας το #WatchUsMove.
*Πηγή: Google Trends