Η ΔΕΗ, γνωστοποίησε ότι θα διεξαχθεί διοικητική προανάκριση για να διερευνηθούν οι αναφορές ότι το τοπικό κατάστημα της ΔΕΗ στα Χανιά γνώριζε για την κατάσταση της υγείας της ασθενούς που απεβίωσε χθες.
Στην ανακοίνωση – απάντηση η επιχείρηση αναφέρει:
– Ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση δεν προβαίνει ποτέ σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
– Δεν υπάρχει κανένα γραπτό αίτημα για τη συγκεκριμένη περίπτωση και ουδέποτε έχει ζητηθεί διακανονισμός οφειλής.
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα», τονίζει η ΔΕΗ.
Ωστόσο, στην ίδια ανακοίνωση, αναφέρεται ότι έχει συσταθεί Επιτροπή Διοικητικής Προανάκρισης για την πλήρη καταγραφή της υπόθεσης, αξιολόγησης των συμβάντων και διαδικασιών που ακολουθήθηκαν.
Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο είναι ενταγμένοι 656.000 καταναλωτές οι οποίοι δεν διατρέχουν κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω οφειλής.
Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και 5.874 άτομα που ύστερα από σχετική αίτησή τους και έγκριση της Πολιτείας έχουν ενταχθεί στην ειδική κατηγορία ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης.