Σάλο προκαλεί ο θάνατος τετραπληγικής γυναίκας, της 56χρονης Χανιώτισσας Ευτυχίας Ποποδάκη, που έφυγε από τη ζωή, λίγο μετά την διακοπή ρεύματος στην κατοικία της στη Νέα Χώρα Χανίων. Να σημειωθεί ότι εκτός από την ασθένειά της, η γυναίκα είχε να αντιμετωπίσει και το «τέρας» της ελληνικής γραφειοκρατίας, το οποίο τελικά της αποστέρησε από τον περασμένο Σεπτέμβριο τη σύνταξη αναπηρίας του ΟΓΑ.
Οι συγγενείς της το απόγευμα της Τετάρτης προχώρησαν σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για το θάνατο της γυναίκας, επιρρίπτοντας ευθύνες στο ΔΕΔΔΗΕ.
«Υποβάλαμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και του ΔΕΔΔΗΕ και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρις στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μια ώρα ζωής καθώς τόσο διαρκούσε η μπαταρία», δήλωσε ο γιος της θανούσας Ανδρέας Ποποδάκης, σύμφωνα με το cretalive.gr.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι οφειλές για το ρεύμα είχαν πληρωθεί στο ακέραιο και μόνο ο τελευταίος μήνας δεν είχε εξοφληθεί, όπως επίσης και το «χαράτσι». Το συνολικό κόστος του τελευταίου λογαριασμού και του «χαρατσιού» δεν ξεπερνούσε τα 800 ευρώ.«Το μεσημέρι μας ειδοποίησε η γυναίκα που προσέχει τη μητέρα μου ότι αφού έλειψε για μια ώρα από το σπίτι για σοβαρό λόγο και επέστρεψε σε αυτό βρήκε τη μητέρα μου νεκρή.
Την παρέλαβε ασθενοφόρο και την πήγε στο Νοσοκομείο Χανίων όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος της. Όταν πήγαμε σπίτι εμείς είδαμε ότι το ρολόι της ΔΕΗ είχε ανοιχθεί, είχε γίνει διακοπή και είχε μπει ένα ενημερωτικό αυτοκόλλητο της ΔΕΗ. Το ρεύμα έκλεισε μια ώρα περίπου πριν τον θάνατο της μητέρας μου» τόνισε ο κ Ποποδάκης. Σημειώνεται ότι η γυναίκα είναι τετραπληγική εδώ και μια 15ετία.
Η ΔΕΗ νωρίς το πρωί της Πέμπτης εξέδωσε σχετική ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι δεν είχε δηλωθεί η νεκρή στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών.
(φωτογραφία από zarpa.gr)
Σε σχετική ανακοίνωση η ΔΕΗ αναφέρει:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.