Με υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, χωρίς συνωστισμό στα μικρά εμπορικά καταστήματα, αλλά με ουρές με αποστάσεις έξω από ορισμένα σημεία πώλησης προϊόντων πολυεθνικών αλυσίδων, άνοιξε σήμερα η αγορά της Θεσσαλονίκης, που ουσιαστικά παρέμενε κλειστή από τις αρχές του Νοεμβρίου, με εξαίρεση το ολιγοήμερο διάλειμμα του click away στη γιορτινή περίοδο.
«Η αγορά άνοιξε ξανά με χαρά κι ελπίδα και οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν, χάρη και στην ηλιοφάνεια. Βέβαια, στα μικρά καταστήματα δεν υπάρχει συνωστισμός, λίγα πράγματα, ουρές βλέπουμε μόνο έξω από μαγαζιά πολυεθνικών», επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης.
Στο ερώτημα αν οι καταναλωτές αγοράζουν ή απλώς κάνουν έρευνα αγοράς, αλλά και ποια προϊόντα προτιμούν, ο κ. Φιλιππίδης διευκρινίζει ότι πολλοί είναι εκείνοι που πραγματοποιούν απλά «αναγνωριστική πτήση». Προσθέτει πως, για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα, ως προς το ποια προϊόντα αγοράζουν οι καταναλωτές κι αν όντως πραγματοποιούν αγορές ή απλώς κάνουν έρευνα αγοράς, θα χρειαστεί να περάσουν δύο-τρεις ημέρες.
Σε κάθε περίπτωση, λέει, τα ποσοστά των εκπτώσεων στις τιμές είναι πολύ υψηλά, γεγονός που αναμένεται να δελεάσει κάποιους (η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων έχει αρχίσει από τις 11 Ιανουαρίου με προοπτική να ολοκληρωθεί στις 27 Φεβρουαρίου, αλλά λόγω lockdown, αγορές με τις μειωμένες τιμές ήταν μέχρι σήμερα εφικτές μόνο μέσω eshop).