Γνωρίζετε ποια είναι η καλύτερη ή η οικονομικότερη στρατηγική για την προώθηση των προϊόντων σας σε ξένες αγορές; Ξέρετε αν χρειάζεται να συμμετέχετε σε εμπορικές εκθέσεις, να διαθέσετε δείγματα ή να κάνετε προσφορές;
Μπορείτε να εντοπίσετε κατάλληλους αντιπροσώπους στο εξωτερικό; Σε αυτά και άλλα σημαντικά ερωτήματα των επιχειρήσεων που θέλουν να εξασφαλίσουν πελάτες εκτός συνόρων, απαντά το σεμινάριο Προώθηση Προϊόντων σε Ξένες Αγορές που προσφέρει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 15 και 16 Μαΐου 2014.
Στην διάρκεια του σεμιναρίου θα αναδειχτούν τα θετικά σημεία και οι περιορισμοί των διαφορετικών επιλογών προώθησης, ενώ έμφαση θα δοθεί σε λύσεις για μεγαλύτερη προβολή με μικρότερο κόστος. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν ένα σαφές πλάνο προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα τους, ανάλογα με τους στόχους και τις δυνατότητές τους.
Ενδεικτική Θεματολογία
• Αξιολόγηση Εταιρικού, Προϊοντικού Marketing & Έρευνα Αγορών
• Επικοινωνία & Κοινωνικά Δίκτυα
• Εκθέσεις (επιλογή, παράγοντες κόστους έκθεσης κλπ.)
• Αντιπρόσωποι
• Επισκέψεις Αναγνώρισης & Παρακολούθησης Δραστηριότητας
• Προωθητικές Ενέργειες
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2103680006 και 2103680056, ή να στείλουν μήνυμα στη διεύθυνση: [email protected]