Τον ρόλο των καταναλωτών στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων επισημαίνει ο ΣΕΒΤ, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή.
Στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΤ τονίζει ότι η ελληνική βιομηχανία τροφίμων εργάζεται συστηματικά και συντονισμένα για τη διασφάλιση της ποιότητας των τροφίμων σε κάθε στάδιο της διατροφικής αλυσίδας. Ταυτόχρονα, προωθεί τρόπους έγκυρης πληροφόρησης με στόχο να στρέψει τους καταναλωτές προς την υιοθέτηση ισορροπημένων διατροφικών συνηθειών.
H πληθώρα επώνυμων προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, σύμφωνα με τον ΣΕΒΤ, δίνουν τη δυνατότητα επιλογής. Οι σημερινές προκλήσεις απαιτούν όμως ενιαία βούληση και κοινή προσπάθεια ενώ η συνεχής βελτίωση της διατροφής αποτελεί βήμα ευρείας κοινωνικής συναίνεσης και συνεργασίας: της επιστημονικής κοινότητας, των καταναλωτικών οργανώσεων, της Βιομηχανίας Τροφίμων και της πολιτείας.
«Παρά την πτώση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, την έντονη έλλειψη ρευστότητας, την αύξηση των τιμών στις πρώτες ύλες και την ενέργεια, τη συνεχή επιβολή έκτακτων εισφορών, το τεράστιο πρόβλημα επισφαλειών που μαστίζει την αγορά, αλλά και τις διαρκείς αλλαγές στα φορολογικά και διοικητικά μέτρα, οι επιχειρήσεις του κλάδου αναδιοργανώνουν την παραγωγή, περιορίζουν τα έξοδά τους, μειώνουν τις τιμές των προϊόντων τους και πραγματοποιούν συνεχείς προσφορές, προκειμένου να κρατήσουν τους καταναλωτές κοντά τους. Είναι γεγονός ότι η ελληνική αγορά προσαρμόζεται με στόχο να μπορεί να ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, τις καινούργιες ανάγκες που δημιουργούνται και τις δυνατότητες του καταναλωτή» επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΤ.