Τα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρατηρήθηκαν χθες από την πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περίπατου απασχόλησαν τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας.

«Δεν ήταν ευχάριστο το πρόβλημα που προκλήθηκε» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ. «Ακούμε την κριτική και αυτά που μας λένε οι πολίτες» και η Ομάδα των Επιστημόνων «παρακολουθεί την πιλοτική εφαρμογή του έργου, όχι μέρα με τη μέρα, αλλά ώρα με την ώρα», είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος. Πρόκειται, πρόσθεσε, για ένα μεγάλο έργο που συζητείτο επί 35 χρόνια και τώρα γίνεται και επιφέρει μεγάλες αλλαγές προς όφελος των ίδιων των κατοίκων της πόλης.

Ο γενικός γραμματέας του δήμου Αλέξανδρος Τσιατσιάμης, διαβεβαίωσε ότι άμεσα θα διευθετηθούν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν και παράλληλα ενημερώνονται σχετικά οι οδηγοί για τις μετακινήσεις τους στο κέντρο.

Ο επικεφαλής της « Ανοιχτής Πόλης» Νάσος Ηλιόπουλος ανάφερε ότι ενδέχεται να μην ήταν κατάλληλο το timing που ξεκίνησε η εφαρμογή του.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα είσαι εσύ» Παύλος Γερουλάνος τόνισε πώς «ούτε στιγμή δεν πρέπει να κάνουμε πίσω» αλλά απαιτείται Συγκοινωνιακή Μελέτη».

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» έκανε λόγο για βεβιασμένες κινήσεις χωρίς να υπήρχε η κατάλληλη προετοιμασία, ζητώντας παράλληλα να εξαιρεθεί η οδός Αθηνάς.

«Αναμενόμενα» χαρακτήρισε τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, ο επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα και πάλι Αθήνα» Γιώργος Βουλγαράκης, ενώ ο Γιώργος Καραμπελιάς, επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα για την Ελλάδα» έκανε λόγο για «εσφαλμένη κίνηση», προβλέποντας ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα θα επιδεινωθούν.

Εναλλακτικές διαδρομές

Για τη διευκόλυνση των οδηγών, ο δήμος Αθηναίων προτείνει τις εξής εναλλακτικές διαδρομές:

1. Από Νότια Προάστια:

Προς Ομόνοια

Χαμοστέρνας – Πειραιώς

Προς Παγκράτι – Αμπελόκηπους

α) Συγγρού – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου

β) Συγγρού – Πετμεζά – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου

Προς Πλάκα

Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)

2. Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:

α) Διάκου – Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)

β) Αρδητού – Βασ. Κωνσταντίνου – Πλατεία Σκουζέ – Ρηγίλλης – Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)

3. Από Βόρεια προς Κέντρο

α) μέσω Λ.Αλεξάνδρας – Πατησίων

β) μέσω Βασ.Σοφίας – Σόλωνος

γ) μέσω Λ. Αλεξάνδρας – Ιπποκράτους

4. Από Βόρεια προς Νότια

Βασ.Κωνσταντίνου – Αρδητού – Καλλιρόης – Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)

5. Από Σύνταγμα προς Παγκράτι

α) Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας – Σύνταγμα – Βασ.Σοφίας – Ριζάρ

β) Αμαλίας – Διάκου – Βουλιαγμένης – Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο)