Σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες θα ενταχθούν τα ηλεκτρικά πατίνια που έχουν κατακλύσει το κέντρο της Αθήνας και των άλλων μεγάλων πόλεων ανά την Ελλάδα. Βάσει του σχεδιασμού που κάνει αυτό τον καιρό ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής με τους συνεργάτες του, αναμένεται να μπει μια τάξη στο χάος που έχει επέλθει τα δύο τελευταία χρόνια καθώς άλλοι κινούνται με αυτά ανάποδα στους δρόμους, άλλοι στα πεζοδρόμια και άλλοι σε κεντρικές οδικές αρτηρίες. Γενικώς, όπου να ‘ναι.
Οι νέες διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που βρίσκονται στη φάση της επεξεργασίας προβλέπουν όπως μαθαίνουμε την κατηγοριοποίηση των ηλεκτρικών πατινιών βάσει της ταχύτητας που έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν.
Έτσι, όσα πατίνια κινούνται με ταχύτητα έως και 6 χιλιόμετρα την ώρα θα αντιμετωπίζονται ως πεζοί και δεν θα έχουν καμία επίπτωση. Όσα αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα θα υπάγονται στην κατηγορία των μηχανοκίνητων ποδηλάτων.
Τέλος, όσα τρέχουν από 25 χιλιόμετρα την ώρα και άνω, θα υπόκεινται σε πολύ αυστηρότερο πλαίσιο και μελετάται ακόμα και το ενδεχόμενο να απομακρυνθούν από τις πόλεις