Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Miloterranean Geo Experience, ενός νέου τουριστικό brand που αποσκοπεί στην αναβάθμιση της τουριστικής ανάπτυξης της Μήλου.
Η παρουσίαση, με χορηγό τη S&B, πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων «The Hub Events» με την πρωτοβουλία να ανήκει στο Μεταλλευτικό Μουσείο Μήλου. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού παρευρέθησαν φορείς της πολιτείας, εκπρόσωποι φορέων και στελέχη της τουριστικής κοινότητας, προσωπικότητες από το χώρο του πολιτισμού και των επιστημών, εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και πολυπληθές κοινό. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο δήμαρχος Μήλου Γ. Δαμουλάκης και ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος.
Το Miloterranean Geo Experience στόχο έχει την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Μήλου, αξιοποιώντας τη μοναδική ηφαιστειακή προέλευση του τοπίου του και τη σπάνια γεωλογία του. Πιο συγκεκριμένα, 7 λεπτομερώς χαρτογραφημένες διαδρομές με επιμελημένα κείμενα ξενάγησης αποκαλύπτουν στον περιηγητή τη μοναδική γεωλογία, το πλούσιο μεταλλευτικό παρελθόν και παρόν και το ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας μια ως τώρα «κρυφή» Μήλο.
Γεωλόγοι, μεταλλειολόγοι, δασολόγοι, χαρτογράφοι και ιστορικοί έχουν ενώσει τις γνώσεις και την εμπειρία τους προκειμένου να ξεναγήσουν τους επισκέπτες σε πρωτόγνωρες πτυχές αυτού του κυκλαδίτικου τοπίου, αποσκοπώντας, πέρα από την ανάδειξη της γεωλογικής ιδιαιτερότητας του νησιού της Μήλου σε διεθνές επίπεδο, στη δημιουργία μίας ολοκαίνουργιας βιωματικής εμπειρίας.
Όπως επεσήμανε και η εκπρόσωπος της διαχειριστικής επιτροπής του Μεταλλευτικού Μουσείου, Νικόλ Κυριακοπούλου: «Το Μεταλλευτικό Μουσείο Μήλου είναι ένας ζωντανός οργανισμός που ανανεώνεται συνεχώς, καινοτομεί και εκπαιδεύει. Η νέα πρωτοβουλία, το Miloterranean Geo Experience, προέκυψε από παραίνεση των ίδιων των επισκεπτών της Μήλου, οι οποίοι με τον ενθουσιασμό και τις συνεχείς ερωτήσεις τους μας ώθησαν στη δημιουργία ενός πιο ολοκληρωμένου τρόπου ξενάγησης στα μέρη γεωλογικού, βιομηχανικού και μεταλλευτικού ενδιαφέροντος».
Στο χαιρετισμό του, ο διευθυντής βιώσιμης ανάπτυξης της S&B, Θωμάς Ανδρουλάκης τόνισε: «Στηρίζοντας το Miloterranean, η S&B αποδεικνύει στην πράξη ότι νοιάζεται για την αμοιβαία και ισόρροπη ανάπτυξη της τουριστικής και της εξορυκτικής βιομηχανίας της Μήλου και μάλιστα σε μια δύσκολη για τον τόπο μας συγκυρία».
Στη συνέχεια ο παρουσιαστής της εκδήλωσης, κ. Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, αποκάλυψε στο κοινό μερικά από τα μυστικά των διαδρομών Miloterranean με μια ιδιαίτερη παρουσίαση. Με ευρηματικό τρόπο έγινε κατανοητό πώς ένα τουριστικό brand μπορεί να πλέξει τις επιστήμες, από τη γεωλογία μέχρι και την αρχαιολογία, τόσο σφιχτά, που πλέον περιήγηση και γνώση αποκτούν μία νέα ονομασία: Miloterranean Geo Experience.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το miloterranean.gr.