Πλούσιοι αγοραστές από όλο τον κόσμο ψάχνουν ευκαιρίες στη χτυπημένη από την κρίση Ελλάδα, για να αγοράσουν πολυτελείς κατοικίες και βίλες «κοψοχρονιά».
Πρόκειται για το «Hellenic Home Hunting», ριάλιτι εμπνεύσεως ενός Ελληνοκαναδού.
Γυρισμένο στα αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους, το σόου έκανε πρεμιέρα αυτό το μήνα στη Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης.
Στην Ελλάδα, ωστόσο, δεν πρόκειται να προβληθεί: «Οι Έλληνες στην Ελλάδα δεν ενδιαφέρονται γι’ αυτό», δηλώνει ο 31χρονος ομογενής, διαφημιστής στο επάγγελμα, στην αμερικανική εφημερίδα «Wall Street Journal».
Ο κ. Στρουμπούλης και οι συνεργάτες του, κατά τα γυρίσματα του ριάλιτι, φορούσαν μπλουζάκια που έγραφαν: «Η Ελλάδα δεν είναι για πούλημα, τα ακίνητα όμως είναι!». Ο ίδιος υποστηρίζει ότι το να πουλάς πολυτελή ακίνητα σε ξένους δεν σημαίνει ξεπούλημα.
To concept είναι απλό και ακολουθεί το format αντίστοιχων ριάλιτι που υπάρχουν στις ΗΠΑ. Ένα πλούσιο ζευγάρι έρχεται στην Ελλάδα, βλέπει ποια ακίνητα πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας και αρχίζει το παζάρεμα.