Πώς μοιάζει η διαδρομή από το «τίποτα» στο «πολύ»; Από το άδειο στο γεμάτο, από το «εδώ που είμαι τώρα», στο «εκεί που θέλω να είμαι αύριο»;

Πώς ξεκινάμε για να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας και να συναντηθούμε με τις φιλοδοξίες μας; Ποιες είναι οι ευκαιρίες, πώς θα τις αναγνωρίζουμε και πώς θα τις εκμεταλλευτούμε; Πώς θα προετοιμαστούμε, ποιες δεξιότητες χρειαζόμαστε και πώς οικοδομούμε έναν χαρακτήρα που θα μας διατηρήσει όρθιους στην πορεία μας σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον;

Αυτές τις απαντήσεις κλήθηκε να δώσει η P&G  μέσα από το workshop της «Paint your Canvas», στo TEDxAUEB 2019, με θέμα BLANK. Μια σειρά έμπειρων και διακεκριμένων ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσέγγισαν την έννοια του Κενού και των τρόπων μέσα από τους οποίους από το Κενό δημιουργούμε κάτι με μορφή, περιεχόμενο, δυναμική και όραμα, για να φτάσουμε στον στόχο μας.

Στο workshop, η P&G,  μπροστά σε ένα δυναμικό ακροατήριο, μίλησε για τα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία ή τη μη-επιτυχία, μία αξία που η P&G έχει μάθει να καλλιεργεί στους ανθρώπους εδώ και 180 χρόνια.

Ο Βικέν Παπαζιάν, Brand Manager – Media and Consumer Activation της P&G

Με εφόδια την εμπειρία και τη γνώση που κουβαλάει ένας τέτοιος οργανισμός, η P&G έδωσε τη δικής της συνταγή επιτυχίας απαντώντας στο ερώτημα:

Τι είναι λοιπόν, αυτό που χρειάζεται, για να τα καταφέρεις;

Είναι το προσωπικό όραμα. Ο ξεκάθαρος και καλά οριοθετημένος στόχος. O προσδιορισμός των αξιών που θα διέπουν αυτήν την πορεία και θα γίνουν οι σταθερές, σύμφωνα με τις οποίες θα λαμβάνονται αποφάσεις. Κάτι σαν να γράφεις το προσωπικό σου Mission Statement. Στην ουσία μια καταγραφή όχι απλά του τι θες να πετύχεις στη ζωή, αλλά και του ποιος θες να είσαι σε όλη αυτή την πορεία.

«Είναι πολύ αναζωογονητικό να βλέπεις νέους ανθρώπους γεμάτους όρεξη για μάθηση και εξέλιξη. Μέσα από το TEDxAUEB 2019 είχαμε την ευκαιρία να καλλιεργήσουμε στους συμμετέχοντες τις δεξιότητες τους ώστε να θέτουν προσωπικούς στόχους και τον τρόπο για να τους επιτύχουν.

Αυτή είναι η φιλοσοφία μας στην P&G, να δείχνουμε το δρόμο στους ηγέτες του αύριο, να τους εφοδιάζουμε με εκείνα τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να ξεκινήσουν τη δική τους σταδιοδρομία με περισσότερη αυτοπεποίθηση.» ανέφερε σχετικά με την εμπειρία του από το TEDxAUEB ο Βικέν Παπαζιάν, Brand Manager– Media and Consumer Activation και εισηγητής του workshop.

Η P&G, Χρυσός Χορηγός στο TEDxAUEB 2019 με θέμα BLANK, επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως και αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο με brands όπως η Always, η Gillette, το Head&Shoulders, Ariel, OralB και Fairy.

Η συμμετοχή της P&G στο TEDxAUEB 2019, είναι μέρος των δράσεων της ώστε να εκπαιδεύσει τους ηγέτες του αύριο, τη νέα γενιά ταλαντούχων ανθρώπων. Tο κρίσιμο έργο της οικοδόμησης ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους αρχίζει με την ανάπτυξη των ηγετών του αύριο για την P&G. Ο συνεχώς εξελισσόμενος κόσμος μας απαιτεί ένα νέο σύνολο δεξιοτήτων.

Η ανάγκη των ατόμων για ευκαιρίες διαρκούς μάθησης, εξέλιξης και ανάπτυξης των δεξιοτήτων είναι υψηλή. Και αυτό είναι που προσφέρει η P&G, όχι μόνο στα στελέχη της αλλά και στους νέους ανθρώπους. Την ευκαιρία να λάβουν από κοντά την εκπαίδευση των ανθρώπων της P&G. Μέσα από δράσεις όπως το TEDxAUEB, εξειδικευμένα σεμινάρια, εκδηλώσεις με τα ελληνικά Πανεπιστήμια  παρέχει πρόσβαση σε έναν από τους καλύτερους οργανισμούς ανάπτυξης ταλέντων

Ταυτόχρονα, η P&G με ειδικά προγράμματα, αναζητά τους αυριανούς ηγέτες της εταιρίας. Μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις δράσεις της P&G αλλά και για ευκαιρίες καριέρας εδώ.