«Σήμερα η εικόνα της παρακμής στην πόλη έχει πια αντιστραφεί εντελώς. Από τον Μάρτιο του 2016, οπότε και αναλάβαμε ως νέα διοίκηση την Αττικό Μετρό, μέχρι σήμερα, η πρόοδος του έργου είναι εντυπωσιακή. Από το 37% που παραλάβαμε το 2016, σήμερα η ολοκλήρωση του έργου έφτασε στο 67%» τονίζει σε συνέντευξή του στη «Νέα Σελίδα» για την πορεία κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό και πρώην πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μυλόπουλος.
«”Τρέξαμε” δηλαδή τα τελευταία δυόμισι χρόνια με ρυθμούς τρεις φορές πιο γρήγορους σε σχέση με το παρελθόν», αναφέρει, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. «Η προοπτική ολοκλήρωσης και παράδοσης του μεγαλύτερου μέρους του έργου το 2020 μετατρέπει τη Θεσσαλονίκη σε μια σύγχρονη και ελκυστική ευρωπαϊκή μεγαλούπολη» συμπληρώνει.
Ο κ. Μυλόπουλος λέει ακόμα στην συνέντευξή του ότι αντιλαμβάνεται την «ενόχληση της Νέας Δημοκρατίας, επειδή απέτυχε εκεί που κάποιοι άλλοι σήμερα επιτυγχάνουν», σημειώνοντας πως «η ΝΔ και τα φιλικά της ΜΜΕ βιάστηκαν να μου αποδώσουν κατηγορίες», αναφερόμενος στις υποθέσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρύτανης του ΑΠΘ.
«Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο ερευνώμενες σήμερα υποθέσεις αναφέρονται σε γεγονότα που συνέβησαν προ πολλών ετών στο ΑΠΘ, ενώ οι σχετικές “καταγγελίες” συνέβη να κατατεθούν μόλις τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ, δηλαδή, ήμουν ήδη πρόεδρος της Αττικό Μετρό» λέει και εκφράζει την βεβαιότητά του πως «η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της και μια ακόμη σκευωρία τους θα πέσει».
Τέλος αναφερόμενος στα μελλοντικά σχέδια για το μετρό της Αθήνας, λέει πως βρίσκεται υπό δημοπράτηση η γραμμή 4, η πρώτη φάση της οποίας είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ, ενώ την επόμενη άνοιξη θα αρχίσει και η λειτουργία των τριών πρώτων σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό, που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Σύνταγμα και το λιμάνι του Πειραιά.