Ανάσα φιλοδοξούν να πάρουν οι έμποροι της Αθήνας μέσα από τους ρυθμούς προσφορών στους οποίους θα κινηθεί η αγορά από τις 17-26 Μαΐου.
Η πρωτοβουλία ανήκει στους έμπορους, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, σε μια περίοδο που η κατάσταση στην αγορά έχει επιβαρυνθεί σημαντικά, λόγω και του κλίματος έντονης αβεβαιότητας που κυριαρχεί στην πολιτική σκηνή της χώρας.
Πρόκειται για τη δράση «Ανοιξιάτικες ευκαιρίες στην Αθήνα», σκοπός της οποίας είναι η αναβάθμιση του Κέντρου και η τόνωση της αγοραστικής κίνησης. Εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών τονίζουν ότι τέτοιου είδους ενέργειες, όπως και η προηγούμενη «Παρασκευή στην Αθήνα», που έτυχε θερμής αποδοχής από τον κόσμο, εντάσσονται σε ένα στρατηγικό σχεδιασμό, που προβάλλει τη συλλογικότητα ως ένα ισχυρό μέσο για την επίτευξη της αναβάθμισης της αγοράς της Αθήνας, καθώς και των περιφερειακών αγορών.
«Σε αυτή την προσπάθεια αναθέρμανσης της αγοράς, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προτρέπει τους εμπόρους να συμμετάσχουν σε αυτές τις συλλογικές δράσεις, τηρώντας το νόμο περί προσφορών και να προτιμήσουν να προχωρήσουν σε προσφορές των εμπορευμάτων τους στο καθορισμένο χρονικό διάστημα των δέκα ημερών αντί των προσφορών σε διαφορετικές ανά κατάστημα περιόδους, προκειμένου να διαθέσουν τα ανοιξιάτικα είδη σε ελκυστικές τιμές, προσελκύοντας, ταυτόχρονα, τους καταναλωτές», δηλώνει στο ΑΜΠΕ ο διευθυντής του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σωτήρης Αντωνίου.
«Πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα των εμπόρων, αυτό που μας προβληματίζει είναι ο βαθμός ανταπόκρισης», δηλώνει ο κ. Αντωνίου.
«Η εν λόγω πρωτοβουλία υποστηρίζεται από το δήμο Αθηναίων και την Τεχνόπολις Α.Ε., με τη διοργάνωση εκδηλώσεων», σημειώνει ο κ. Αντωνίου, επισημαίνοντας ότι κάθε ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται, μέσω της ιστοσελίδας www.pameathina.net, που θα είναι ανοιχτή όλο το χρόνο, για τις προσφορές, που «τρέχουν», αλλά και για τα πολιτιστικά δρώμενα, που θα πραγματοποιηθούν, στη διάρκεια του δεκαημέρου.
«Η Αθήνα δεν είναι μόνο shopping, αλλά είναι ένα brand, που πρέπει να προωθήσουμε όχι μόνο στους Έλληνες καταναλωτές, αλλά και στους τουρίστες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνίου. Πρόσθεσε δε ότι τέτοιου είδους ενέργειες θα έχουν συνέχεια και τόνισε ότι ήδη σχεδιάζεται η χριστουγεννιάτικη αγορά της Αθήνας, καθώς, όπως είπε, οι tour operators πρέπει να γνωρίζουν από νωρίς τον προγραμματισμό για τις γιορτές, με στόχο την προσέλκυση τουριστών.
«Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ο σύλλογος προσανατολίζεται στο να βοηθήσει τον καταναλωτή να ψωνίσει με χαμηλό κόστος, αλλά παράλληλα να ανακαλύψει και τις ομορφιές της Αθήνας», δηλώνει, από την πλευρά του, στο ΑΜΠΕ ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Πάνος Δούμας.
Σε αυτή την προσπάθεια, όπως τονίζει, σημαντική θα είναι η παρουσία σε διάφορα σημεία της πόλης της Φιλαρμονικής του δήμου Αθηναίων. Επίσης, θα συμμετάσχουν η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, σύλλογοι χορών, ενώ θα υπάρξουν και άλλες πρωτοβουλίες, όπως υπαίθριες παραστάσεις, το jazz festival, που διοργανώνει η Τεχνόπολις, διάφορες εκδηλώσεις στα Μουσεία της Αθήνας στο πλαίσιο της Ημέρας Μουσείων, η ανθοκομική έκθεση, που σχεδιάζεται στην πλατεία Κοτζιά, η ανάδειξη του Εθνικού Κήπου της Αθήνας κ.ά.
«Η κρίση ξύπνησε τη δημιουργικότητά μας», αναφέρει, από την πλευρά του ο κ. Δούμας, υπογραμμίζοντας ότι επιτακτική ανάγκη, στην παρούσα φάση, είναι η εξασφάλιση ομαλότητας, που θα επιφέρει ισορροπία στο εμπόριο, έναν σημαντικό πυλώνα της οικονομίας.
«Αντίστοιχη ενημέρωση θα παρέχεται και από ειδικά applications, που θα αφορούν smartphones, iphones και κινητά, που λειτουργούν με τεχνολογία Android, όπου ο κάτοχος, σε αυτή την περίπτωση, θα μπορεί, μέσω ενός διαδραστικού χάρτη, να εντοπίσει τα πλησιέστερα καταστήματα, που διενεργούν προσφορές, όπως, επίσης, και ποια δρώμενα είναι εν εξελίξει.
«Επόμενος στόχος είναι το site να μεταφραστεί στα αγγλικά», υπογραμμίζει ο κ. Δούμας, συμπληρώνοντας ότι, πέραν από τους λάτρεις της τεχνολογίας, το καταναλωτικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται για τις προσφορές και από τις αφίσες, που έχει εκδώσει ήδη ο σύλλογος και είναι αναρτημένες στις προθήκες των καταστημάτων και σηματοδοτούν ποια καταστήματα συμμετέχουν στην εν λόγω δράση.
Όπως αναφέρουν εκπρόσωποι του συλλόγου, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο, στο Παγκράτι, την Κυψέλη, το Κολωνάκι, το Μοναστηράκι, την Πλάκα, στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, τα Εξάρχεια, στους Αμπελόκηπους, στην αγορά των Πατησίων, Αχαρνών, Αγίου Μελετίου κ.α., ενώ, όπως τονίζουν, ο σύλλογος είναι ανοιχτός σε όλους τους εμπόρους που επιθυμούν να συμμετέχουν σε αυτή τη συλλογική προσπάθεια και να επικοινωνήσουν τις προσφορές των καταστημάτων τους με αυτό τον τρόπο. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσφορές δεν αφορούν μόνο εμπορεύματα ένδυσης και υπόδησης, αλλά επεκτείνονται και σε άλλα είδη, από καφεκοπτεία, κοσμήματα, καλλυντικά μέχρι βιβλία, οπτικά και είδη δώρων.
«Οτιδήποτε ωφελεί το πορτοφόλι μας, μας βρίσκει σύμφωνους. ι προσφορές, όταν γίνονται από πολλά καταστήματα, είναι ένα κίνητρο να γυρίσουμε την αγορά της Αθήνας και να ψωνίσουμε αυτά που έχουμε ανάγκη. », δηλώνουν στο ΑΜΠΕ ο Στέλιος Παπανικολάου και ο Μάριος Φωτίου, φοιτητές.