Την σύμπραξη Athens Tourism Partnership, μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων, η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece. Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας. Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας, 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.
«Η προϊοντική εξέλιξη αλλά και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας απαιτούν νέες ιδέες, συνεργασία και κοινή επένδυση φορέων» επισήμανε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχιος Βασιλάκης. «Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωριμάζει και παρουσιάζεται σήμερα το Athens Tourism Partnership, η προσπάθεια του Δήμου για αποτελεσματικότερη προβολή της πόλης με την συμμέτοχη και την (καταρχήν) σύμπραξη της Aegean και του ΔΑΑ. Η Aegean πέρα από την βασική της επένδυση για στήριξη της Αθήνας με προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks όσο και τη διασύνδεση με τα νησιά μας στηρίζει οικονομικά και το Athens Partnership. Ανταποκριθήκαμε άμεσα στο κάλεσμα του Δήμου για την κοινή αυτή προσπάθεια. Ο στόχος είναι η ομάδα αλλά και η πλατφόρμα αυτή να ωριμάσει, η προσπάθεια αυτή να στηριχθεί από επιπλέον ιδιωτικούς και δημοσίους φορείς να γίνει ένας νέος σημαντικός και αποτελεσματικός θεσμός. Η κρίση μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε για να αθροίζουμε πόρους. Αν μάθουμε να το κάνουμε σωστά και συστηματικά τότε ο αναπτυξιακός πολλαπλασιαστής θα είναι μεγάλος.»
«Από το 2014, η Αθήνα ζει μια ‘τουριστική άνοιξη’, ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Η προώθηση της πόλης, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, είναι στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου, ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της καθόλη τη διάρκεια του χρόνου» ήταν η δήλωση του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννη Παράσχη. «Τα τελευταία χρόνια συμβάλλουμε με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως και πολλοί ακόμη φορείς, κρατικοί και ιδιωτικοί, επενδύει στο στρατηγικό κομμάτι του city break. Βασική προϋπόθεση για το στόχο του city break είναι η μεταξύ μας συνεργασία για την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών. Συνέργειες όπως η καμπάνια που ανακοινώνουμε σήμερα για την προβολή της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το Δήμο Αθηναίων και την Aegean, είναι απαραίτητες σε μια κοινή προσπάθεια που πρέπει να συνεχισθεί με τη στήριξη όλης της αλυσίδας του τουρισμού».