Τον σχεδιασμό και τη δημιουργία της tailor-made & exclusive scent identity του εμπορικού κέντρου εμπιστεύτηκε το Golden Hall στην E²Aroma. Τα κύρια χαρακτηριστικά που ζητήθηκαν, ήταν η δημιουργία ενός εξαιρετικά «φίνου» αρώματος, το οποίο να δένει αρμονικά με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και την elegant αισθητική του εμπορικού κέντρου, καθώς επίσης να δημιουργεί αίσθημα ευχάριστης παραμονής, στους επισκέπτες/πελάτες του κέντρου.
Σχεδιασμός
Μετά από marketing research στους επισκέπτες/πελάτες του κέντρου, με εφαρμογή ερωτηματολογίου ειδικά διαμορφωμένου από εξειδικευμένους ερευνητές – ψυχολόγους και ταυτόχρονο δειγματισμό σειράς tailor-made αρωμάτων, τα οποία σχεδίασε και ανέπτυξε η ομάδα αρωματοποιών της E²Aroma, ακολούθησε ανάλυση των αποτελεσμάτων, η οποία οδήγησε σε απολύτως σταθμισμένη και αντικειμενική επιλογή της οσφρητικής ταυτότητας του Golden Hall.
Υλοποίηση
Η επιλεγμένη οσφρητική ταυτότητα του κέντρου με όνομα «Golden», διαχέεται μέσω του κεντρικού συστήματος εξαερισμού/κλιματισμού, με καινοτόμες ψηφιακές συσκευές διάχυσης τις οποίες εγκατέστησε η E²Aroma, επιτυγχάνοντας απολύτως ομοιογενή διασπορά και σταθερό (επιλεγμένο) επίπεδο κορεσμού.
Galeries Lafayette
Στο φημισμένο πολυκατάστημα Galeries Lafayette στο Παρίσι, σε στατιστική έρευνα πριν την εφαρμογή διάχυσης της οσφρητικής ταυτότητας του, οι καταναλωτές δήλωναν κατά μέσο όρο ότι είχαν αίσθηση παραμονής 45 λεπτών, ενώ ο χρόνος παραμονής ήταν 40 λεπτά. Μετά την εφαρμογή διάχυσης, η αίσθηση παραμονής ήταν μόλις 25 λεπτά, ενώ ο πραγματικός χρόνος υπερέβαινε την 1 ώρα.