Με μία ακόμη διάκριση για το αεροδρόμιο της Αθήνας, τη 10η μέσα σε επτά χρόνια, ολοκληρώθηκαν τα Routes 2011, η μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών (2-4 Οκτωβρίου, Βερολίνο).
Με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών από όλο τον κόσμο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βραβεύθηκε ως το 2ο καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη για τη συνεχή και δυναμική υποστήριξη που προσφέρει στις αναπτυξιακές προσπάθειες και τα προγράμματα των αεροπορικών εταιρειών, ακόμη και σε μία χρονιά που δοκιμάστηκε έντονα από την εγχώρια αρνητική οικονομική συγκυρία.
Ανάμεσα σε όλα τα αεροδρόμια της Ευρώπης, το πρώτο βραβείο αεροδρομιακού μάρκετινγκ απέσπασε φέτος το αεροδρόμιο της Βουδαπέστης, ενώ, μαζί με την Αθήνα, με το δεύτερο βραβείο τιμήθηκε και το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ.
Οι εκπρόσωποι των αεροδρομίων που διακρίθηκαν κατά την τελετή απονομής
Στην τελική φάση της αξιολόγησης έφθασαν επίσης τα αεροδρόμια του Αμβούργου, του Μονάχου και του Λονδίνου/Στάνστεντ.
Η σημαντική ανάπτυξη του δικτύου αεροπορικών εταιρειών του ΔΑΑ το 2011 με 11 «νέες αφίξεις» τόσο παραδοσιακών όσο και εταιρειών χαμηλού κόστους (Air China, TAP Portugal, Transavia Netherlands Air One, Belle Air, Czech Connect, Darwin, Hellenic Imperial, Jetairfly, Rossiya Airlines, Sky Wings,) αλλά και η συγκράτηση της διεθνούς κίνησης μόλις στο -1,5% παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την πολύ μεγαλύτερη πτώση του ελληνικού ΑΕΠ ήταν τα καθοριστικά κριτήρια για τη νέα διάκριση του αεροδρομίου.
Αριστερά, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, με τη διάκριση του αεροδρομίου της Αθήνας
Αναφερόμενος στη νέα βράβευση του αερολιμένα, ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, τόνισε:
«Στον πολύ σημαντικό θεσμό των Routes, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι το πιο πολυβραβευμένο αεροδρόμιο παγκοσμίως, με δέκα συνολικά κορυφαίες διακρίσεις τα τελευταία επτά χρόνια. Ξεχωρίζουμε τη φετινή διάκριση, γιατί οι αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες και μας έκριναν, επέμειναν στη θετική αξιολόγηση του αεροδρομίου της Αθήνας, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες της οικονομίας και της πόλης μας -και παρά τις πρόσφατες περί «ακριβού αεροδρομίου» αναφορές στον ελληνικό Τύπο-, αναγνωρίζοντας τη συνέπεια και τη συνέχεια στη στρατηγική value for money, καθώς και την πολιτική εμπορικής υποστήριξης που εφαρμόζουμε.
Φέτος συνεχίσαμε να παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κινήτρων, συγχρηματοδοτώντας παράλληλα νέα αναπτυξιακά πακέτα για τις αεροπορικές εταιρείες. Ταυτόχρονα, εδώ και 3 χρόνια κρατάμε «παγωμένες» όλες τις αεροναυτιλιακές χρεώσεις, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των εταιρειών για σημαντική μείωση των λειτουργικών δαπανών τους και στοχεύοντας στη διατήρηση της ελκυστικότητας της αγοράς της Αθήνας ως πεδίου ανάπτυξης της αεροπορικής δραστηριότητας, ακόμα και μέσα στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε».