Με απεργίες αναμένεται να «απαντήσουν» οι ιδιοκτήτες των φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης στις εξαγγελίες Ραγκούση για πλήρες άνοιγμα του επαγγέλματός τους από 1-1-2012 και όχι από τον Ιούνιο του 2013 που προέβλεπε ο νόμος Ρέππα.
Με την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος ουσιαστικά εκμηδενίζεται η άυλη αξία των αδειών, για τις οποίες από την 1η Ιανουαρίου θα απαιτείται μόνο το διοικητικό παράβολο των 1.500 ευρώ.
Επίσης, θα προβλέπεται δυνατότητα μετατροπής της κατηγορίας της άδειας από φορτηγό σε βυτιοφόρο και αντίστροφα, ενώ θα καταργηθούν και οι περιορισμοί για τις έδρες.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης υποστηρίζουν, ότι δεν προλαβαίνουν μέχρι τέλος του χρόνου να ιδρύσουν εταιρείες, καθώς ένας μεγάλος αριθμός των οχημάτων που διαθέτουν, είτε έχουν αγοραστεί με δάνειο, οπότε είναι δεσμευμένα, είτε είναι με λίζινγκ, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να μεταβιβαστούν σε εταιρείες.
Οι ιδιοκτήτες συνεδριάζουν σήμερα προκειμένου να αποφασίσουν για τη στάση που θα τηρήσουν, αν και η τάση που επικρατεί είναι να κατέλθουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.